Vr/ar/xr

Apple демократизира използването на AR в своята екосистема

Иван Гайдаров

Анализаторите приветстваха стъпката на Apple да даде възможност на потребителите да разглеждат продукти в среда на добавена реалност (AR), за да правят директни покупки, с аргумента, че подобни опции ще бъдат още една стъпка напред към практическото приложение на технологията за хората.

Актуализацията в инструмента Quick Look на Apple, за която съобщава TechCrunch, предоставя на разработчиците възможност да добавят адаптивен бутон, чрез който клиентите да правят покупки през Apple Pay и да извършват други действия, като например да започнат разговор с отделите за поддръжка на клиенти.

Преди това само специфични приложения за iOS можеха да използват Quick Look за показване на продукти в 3D или AR среда.

Крейг Чапъл, стратег на мобилните проучвания за EMEA в аналитичната компания Sensor Tower, коментира пред Mobile World Live, че този ход цели да привлече вниманието на големите търговци на дребно, които търсят нови възможности за продажби. Той отбелязва също така, че пред AR приложенията има широк хоризонт за растеж.

"Последният ход на Apple е още една стъпка в правилната посока, но пътят на AR, докато достигне до масовия пазар в търговията на дребно и други сектори, може да се окаже дълъг", предупреждава анализаторът.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X