# Vr/ar/xr

Vr/ar/xr

Пазарът на шлемове за виртуална реалност ще нарасне 1,5 пъти през 2021 г.

Засега основната област на приложение на VR технологиите са игрите, но много компании все повече ги използват при обучение на служители, сътрудничество, разработка и производство. През 2020 г. продажбите на шлемове за виртуална реалност (VR) ще спадн...

Vr/ar/xr

Apple работи върху очила за добавена реалност?

В обозримо бъдеще Apple може да пусне очила за добавена реалност (Augmented Reality - AR). Това смята анализаторът Мин-Чи Куо, цитиран от сайта MacRumors. Според него за разработката на устройството, което той нарича Apple Glasses, ще е необходима ощ...

Vr/ar/xr

Стандартизиращата организация ETSI даде насоки за по-бързо внедряване на добавена реалност

Европейският институт за телеком стандарти (ETSI) създаде работна рамка за добавена реалност (AR), чиято цел е да осигури оперативна съвместимост между компоненти, доставени от различни производители, а това ще насърчи по-мащабното и по-бързо възприе...

Vr/ar/xr

Apple демократизира използването на AR в своята екосистема

Анализаторите приветстваха стъпката на Apple да даде възможност на потребителите да разглеждат продукти в среда на добавена реалност (AR), за да правят директни покупки, с аргумента, че подобни опции ще бъдат още една стъпка напред към практическото ...

Vr/ar/xr

Bosch създава ново поколение смарт очила

На изложението за потребителска електроника CES в Лас Вегас, Невада, Bosch Sensortec представи уникалната оптична система Light Drive за смарт очила. Модулът за смарт очила Light Drive от Bosch е цялостно технологично решение, съставено от MEMS оглед...

Vr/ar/xr

Audi представя e-tron чрез иновативна ескейп стая

Мобилността на бъдещето вече е реалност и дава възможност за нов начин на пътуване, който може да ви отведе далеч. Под този лозунг, Audi представи новото си преживяване в хипер-реалността, "Е-tron стая: Парадоксът на бъдещето" в Испания. Автомобилния...

Vr/ar/xr

Столичната библиотека вече има интерактивно студио

А1 изгради интерактивно студио в Столичната библиотека по случай 91-годишнината от създаването на организацията. Студиото е създадено за деца и представлява алтернативно пространство за неформално образование и знания, където книгите и четенето се съ...

Vr/ar/xr

GEFCO и ArtiShock с AR приложение, повишаващо производителността на веригата за доставки

GEFCO, един от глобалните лидери в комплексните решения на веригите за доставки, влиза в партньорство с ArtiShock, за да разработи иновативно ново приложение за добавена реалност (AR).Новото решение, наречено "GEFCO Enterprise AR", ще се използва от ...

Vr/ar/xr

BBC и Google прекратяват VR проекти

BBC разпуска екипа, който създаде по проект за VR съдържание, като заяви, че финансирането му е приключило. Новината идва едновременно с тази, че Google спира продажбите на своя хедсет Daydream View, признавайки, че не вижда бъдеще за виртуална реалн...

Vr/ar/xr

A1 подсилва мултимедийните си услуги с новата платформа А1 Xplore TV

Предоставянето на IP телевизионни услуги не е новост на българския пазар, но технологичното им развитие и конвергенцията са сериозно предизвикателство. A1 България направи сериозна крачка в посока на тази конвергенция, пускайки собствена платформа за...

Vr/ar/xr

Пазарът на VR/AR – напред, напред и нагоре

Facebook пусна първия Oculus Rift през 2016 г., заедно с обещанието, че виртуалната реалност (VR) не само ще промени радикално развлекателната индустрия, но и начина, по който споделяме съдържание, учим и общуваме.През 2017 г., главният изпълнителен ...



© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X