Телеком Услуги

Теленор разшири възможностите за връщане на стари смартфони

Владимир Владков

Наличието на добра и бърза мрежа е само едно от условията за наличие на добра връзка с нея, безотказна работа на мобилни приложения и дори за качествена гласова комуникация. Не по-малко важно е и какви телефони използваме. Например работата на новите гласови услуги VoLTE, осигуряващи много по-бързо свързване и по-качествен звук при разговорите, е възможна само, ако двамата абонати разполагат с VoLTE телефони (и функцията е задействана).

Обновяването на „смартфон парка“ на абонатите може би целта на Теленор, която пуска нова услуга за изкупуване на използвани смартфони, наречена „Върни и вземи“. Операторът от повече от години предлага услугата Upgrade, която дава възможност на абонат да си вземе на лизинг нов телефон и след 12 месеца да го замени с нов, като върне стария в добро състояние. Tази услуга обаче е ограничена само до модели, включени в списъка „Upgrade”, и изисква плащане на месечна вноска от 6,99 лв.

От 15 октомври потребителите на Теленор могат да върнат своя телефон (независимо каква марка и модел е) и да получат стойността му под формата на ваучер. Ваучерът може да се използва при закупуване на ново смарт устройство – телефон, таблет или на аксесоар от предлагания в Теленор асортимент.

“В зависимост от състоянието на устройството, неговата марка, модел и година на производство, клиентът ще получи предложение за цена на изкупуването му и ако е съгласен с предложеното, ще получи в замяна ваучер за договорената стойност, обясняват от оператора. - Всеки клиент може да предложи за изкупуване неограничен брой устройства, като за всяко от тях ще получи и отделен ваучер.“

Ваучерът се предоставя под формата на електронен код, който клиентът получава чрез SMS на посочен от него телефонен номер. Същевременно ваучерът не е поименен и може да се предоставя за ползване и на друго физическо лице. „Не е възможно използването на ваучера на части, използването на няколко ваучера накуп за една и съща покупка, както и за заплащане на месечни сметки, лизингови вноски, покупка на допълнителни пакети с минути, SMS, мобилен интернет или дигитално съдържание“, обясняват от Теленор.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X