Телеком Услуги

Meizu се разделя на три бранда

Computer World

Китайската Meizu Technology обяви, че ще реструктурира бизнеса си, в резултат на което ще се раздели три основни поделения. Компанията обаче няма да се разцепи на самостоятелни предприятия по подобие на случили се през последните години подобни в процеси в някои ИТ гиганти. Вместо това реструктурирането ще е предимно вътрешно, като отделите ще получат нови ръководства.

Едно от новите поделения ще продължи да произвежда флагмански мобилни устройства и други продукти под марката Meizu. Негов ръководител ще е Джак Уонг, като под негово управление ще е и цялата компания.

Второто поделение ще произвежда бюджетни смартфони под търговската марка Blue Charm. По същия начин Huawei продава такива продукти под марката Honor. Ръководител на бранда ще е Ли Нан, който преди това беше вице-президент на Meizu, отговарящ за продажбите. Също така той ще ръководи глобалния маркетинг на компанията майка.

Третото поделение ще продължи разработката на операционната система Flyme. Тя представлява развитие на проекта YunOS на Meizu, основан Android Open Source Project на Google. Президент на отдела ще е бившият вицепрезидент по технологиите Янг Ян.

Първият смартфон на марката Blue Charm носи името E и бе представен през август миналата година. Той работи под управлението Flyme OS и бе насочен към китайския пазар. На международната сцена устройството излезе под името Meizu M3E и работеше под Android, но с потребителски интерфейс от Flyme. Тази година компанията планира да представи Meizu E2, който ще се предлага под името Blue Charm 2E. Засега няма информация дали марката Blue Charm ще се продава извън Китай.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X