Телеком Услуги

Ericsson разработи BI инструмент за ТВ и мултимедийни компании

Владимир Владков

Ericsson разработи пакет от решения Integrated Video Insights (интегрирана видео статистика) за анализ на данни, който помага на медийните компании да събират и анализират големи обеми от данни, получени от потребители, видео платформи и мрежи.

Това е важен инструмент за медийни компании, собственици на съдържание, радио- и телевизионни оператори и доставчици на ТВ услуги в един свят, в който толкова много видео съдържание се конкурира за вниманието на зрителите - от традиционната линейна телевизия до платформите за професионално и потребителски-генерирано съдържание, обясняват от Ericsson. - За да не губят своята актуалност, медийните компании трябва не само да гарантират, че техните канали предоставят оптимално качество, но също така да разберат какво искат техните потребители, какво ценят най-много и кое е това, от което те не се нуждаят или не оценяват.“

Използвайки Integrated Video Insights, мултимедийните компании могат да подобрят своята стратегия за комерсиализация на съдържанието, да идентифицират необходимите инвестиции за увеличаване на средния приход от потребител, и да гарантират, че тяхното съдържание се ползва при оптимални условия, добавят от шведската компания.

„Медийното потребление се променя и на пазара навлизат нови играчи. За медийните компании става все по-важно да имат пълен, 360-градусов поглед върху своя бизнес. Те трябва да разберат и да подобрят всичко: от качеството на своите услуги, до предпочитаното от клиента съдържание и качеството на изживяването“, коментира Жан-Филип Пойролт, началник „Консултантска дейност и системна интеграция“ в Ericsson,

Integrated Video Insights може да бъде внедрено като самостоятелно решение или като допълнителен модул към пакета Ericsson Expert Analytics. „Този пакет излиза извън границите на традиционните анализи на големи данни, като интегрира данни от сферата на ТВ и медиите, мрежата и други области на знанието и превръща данните в практически анализ за конкретни случаи от реалността и стимулира бързи действия, които оказват положително влияние върху резултатите на операторите“, обясняват от Ericsson.

Необходимостта от задълбочени потребителски и индустриални анализи се увеличава, а комбинирането на тези анализи с гъвкави технологии, модели за внедряване и методи за обслужване ще даде възможност на мултимедийните компании да забавляват потребителите всеки ден, добавят от компанията.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X