Телеком Услуги

Водоустойчивият Sony Xperia M4 Aqua се появи във Vivacom

Владимир Владков

От 1 юни потребителите на Vivacom могат да купят водоустойчивия смартфон на Sony от среден ценови клас Xperia M4 Aqua, показан по време на Световния мобилен конгрес 2015. С двугодишен договор за абонаментен план Net&Call XXL, новият хитов модел на Sony се продава от Vivacom за 16,9 лева на месец (общо малко над 400 лв. с ДДС).

За официалното представяне на М4 Aqua Sony Mobile и Vivacom избраха RIU Pravets Resort, където на своеобразен пикник край брега на езерото журналистите тестваха в реално време водо- и прахоустойчивостта на апарата. Тези качества на смартфона са гарантирани от сертификата IP65/68 (Ingress Protection), което означава устойчивост на прах IP65 и на вода IP68 (т.е. потопяване във вода на дълбочина до 1,5 м). Организаторите на събитието не позволиха да се правят „жабки“ по повърхността на езерото с телефона, но само заради липсата на водолази, които да извадят тестваните модели. Участниците обаче можеха да тестват изключителните камери на смартфона – предната 13 Mpx с автофокус и новата 5 Mpx селфи камера с широкоъгълен обектив.


Водоустойчивият Sony Xperia M4 Aqua се появи във Vivacom

© Владимир Владков, Computerworld.bg

„Серията M на Xperia идва от „more”, т.е. тя надгражда функциите на базовите моделите от серията Е, коментира Димитър Малчев, търговски и маркетинг директор на Sony Mobile за България. - С Xperia M4 Aqua можем да снимаме повече, да постигаме повече и да се забавляваме повече. На практика M4 Aqua вдига много високо летвата в своя клас. Освен водоустойчивост, той предлага и две прекрасни камери и много дълъг живот на батерията – поне два дена“, добави той.


Водоустойчивият Sony Xperia M4 Aqua се появи във Vivacom

© Владимир Владков, Computerworld.bg

С класически дизайн и сравнително лек корпус, М4 Aqua разчита на 8-ядрен 64-битов процесор Qualcomm Snapdragon 615 и най-новата версия на ОС Android - v5.0 (Lollipop). „Sony Mobile не се фокусира толкова върху продуктите, а върху това как хората като нас да подобрят живота си. Освен това компанията е направила предварително проучване на пазара, преди да разработи характеристиките на новия модел. M4 Aqua е предназначен за младежи, за млади семейства с деца и/или домашни любимци, за хора, които работят и обичат да водят активен живот и да се забавляват“, добави Малчев.

Основната камера на апарата

разчита на режима Superior Auto, който разпознава до 52 различни сценария, т.е. 13 различни сцени при 4 различни движения. Софтуерът разпознава храна, нощни портрети, макро снимане, като тази функционалност е сертифицирана от отдела на Sony, която разработва фотоапаратите, обяснява Малчев. След като разпознае сцената, апаратът сам настройва някои от най-важните параметри при снимане като баланс на бялото, експозиция и други.


Водоустойчивият Sony Xperia M4 Aqua се появи във Vivacom

© Владимир Владков, Computerworld.bg


Водоустойчивият Sony Xperia M4 Aqua се появи във Vivacom

© Владимир Владков, Computerworld.bg


Водоустойчивият Sony Xperia M4 Aqua се появи във Vivacom

© Владимир Владков, Computerworld.bg

Освен M4 Aqua, на събитието бе показан и най-новият флагман на Sony - Xperia™ Z3+. В края на юни Vivacom ще предложи първи сред операторите и това първокласно допълнение към серията Xperia™ Z3 на Sony, заяви Весела Вуткова, маркетинг мениджър на оператора.

Телекомът предлага не само

най-новите мобилни устройства на преференциални условия, а и по-достъпни мобилни и фиксирани услуги, заяви Момчил Еленков, мениджър „Мобилни продукти и услуги за частни клиенти“ във Vivacom. Компанията продължава промоцията за 50% отстъпка за домашен интернет и телевизия за първата година от двугодишен договор. През юни абонатите могат да комбинират планове за двете услуги, като базовият пакет за скорост 20 Mbps и 40 ТВ канала ще струва 8,90 лв./месечно за първата година, а през втората ще се плаща стандартната месечна такса от 17,80 лв.


Водоустойчивият Sony Xperia M4 Aqua се появи във Vivacom

© Владимир Владков, Computerworld.bg

Момчил Еленков добави още, че от старта преносимостта на мобилните номера у нас, над 1 млн. абонати са прехвърлили своя мобилен номер от един оператор към друг. „Според данни, взети от общия за трите телекома регистър на преносимостта, 60% от тях са избрали да станат част от семейството на Vivacom”, добави Еленков.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X