Техавто

Виртуален град от бъдещето показва Bridgestone на CES 2021

Владимир Владков

Интерактивен виртуален град Bridgestone World представя производителят на гуми и мобилни решения по време на изложението в Лас Вегас, което тази година се провежда изцяло онлайн. Презентациите, които се излъчват на живо и по заявка, показват как компанията използва технология за "умни" гуми, усъвършенстван анализ на данни и нови бизнес модели, за да постави гумите в центъра на една по-устойчива система за мобилност.

"Активните, интелигентни и дигитално интегрирани технологии са ключови за постигането на нашата цел да създадем нова добавена стойност за обществото и клиентите чрез устойчива мобилност и иновативни решения, обясни Паоло Ферари, президент и главен изпълнителен директор на Bridgestone Americas и изпълнителен вицепрезидент и изпълнителен директор на Bridgestone Corporation. - Напредвайки по този път, ние очакваме с нетърпение да работим с други иноватори и лидери, за да създадем по-добро бъдеще за мобилността."

Bridgestone World дава възможност на потребителите да "надникнат" в градските, извънградските, индустриалните и транспортните части в един град на бъдещето и да видят как свързаните продукти и услуги на компанията, управлявани от данни, ще се справят с проблемите, ще подобрят преживяването на мобилните потребители и ще създадат по-висока стойност за обществото и за клиентите. Централната градска среда на виртуалния град позволява на потребителите да се запознаят с развитието на Bridgestone във високотехнологична компания, която надгражда основната си дейност от предлагане на гуми и каучукови изделия, като я допълва с "умни" гуми и модерни технологии за мобилност. Bridgestone World показва как компанията може да помогне на хората и фирмите да управляват своите превозни средства по по-безопасен, по-интелигентен, по-ефективен и по-устойчив начин.
Bridgestone си взаимодейства и пряко с посетителите на CES чрез презентации на живо и по заявка. Тези презентации представят как компанията използва технологията за "умни" гуми, усъвършенстван анализ на данни и нови бизнес модели". Сред тях са:
Видео по заявка "Bridgestone Vision of Mobility" с Паоло Ферари, президент и главен изпълнителен директор на Bridgestone Americas и изпълнителен вицепрезидент и изпълнителен директор на Bridgestone Corporation.
Видео обиколка по заявка на Bridgestone World с Мария Дън, директор "Стратегическо планиране и корпоративна стратегия" в Bridgestone Americas.
Дискусия на живо: "Възможност по време на криза - как телематиката се развива, за да оптимизира мобилността", с Радж Баджадж, вицепрезидент - "Международни решения за мобилност Bridgestone" на 13 януари 2021 г. в 15:15 ч.

Bridgestone ще участва и в панел на живо, фокусиран върху състезанието Indy Autonomous Challenge (IAC) на 13 януари 2021 г. в 22:15 ч. заедно с Марк Майлс, президент и главен изпълнителен директор на Penske Entertainment Corp. Bridgestone е официален доставчик на гуми на Indy Autonomous Challenge, а панелът, фокусиран върху темата за иновации, състезания и данни, ще се фокусира върху бъдещето на състезанията и сближаването между автономните технологии и автомобилен спорт от страна на IAC.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2021 съгласно Общи условия за ползване

X