Уеб Приложения

През нов портал на "Дженерали Застраховане" клиентите управляват услугите си

Владимир Владков

"My Generali" е обновеният клиентски портал на Дженерали Застраховане АД, чрез който клиентите на застрахователната компания могат изцяло онлайн да плащат вноските си или да подновяват застрахователните си полици. Порталът и приложението са разработени от технологичната компания Софтуер Груп като част от стратегията за дигитализиране GENERALI 2021.

Всички настоящи потребители на Generali, които имат сключена полица "Каско", "Гражданска отговорност", "Домашно имущество" или пакет "Автогрижа", сега могат да управляват застрахователното си портфолио в реално време през интуитивния онлайн портал. Проектът е част от иновативна платформа за продажба и управление на застраховки през дигитални канали, разработена от Софтуер Груп.

Според Радослав Димитров, изпълнителен директор и член на УС на "Дженерали Застраховане" АД,"My Generali" е иновативно решение, което ще оптимизира процесите и ще донесе по-висока удовлетвореност на клиентите на компанията. "Смятаме, че за нашите клиенти, порталът "My Generali" ще бъде изключително удобство и ще задоволи техните нужди за бързо и сигурно онлайн обслужване по техните застрахователни договори", добавя Димитров.

Потребителите на портала могат да осъществяват онлайн плащания, които следват стандарти за сигурност на Visa и Mastercard.

"Пандемията от COVID-19 превърна дигитализацията на застрахователните услуги в абсолютна необходимост и ускори промяната в потребителските нагласи и поведение, което ще окаже траен ефект върху индустрията. Щастливи сме, че партнираме на компании като "Дженерали" в сферата на дигиталната трансформация и помагаме на един от водещите застрахователи у нас да осигури на клиентите си бързо, удобно и ефективно обслужване в новия дигитален свят", коментира Калин Радев, главен изпълнителен директор на Софтуер Груп.

Предвижда се в следващите фази на проекта, да се имплементират функционалности, позволяващи закупуване на полици през онлайн портала и чрез мобилно приложение, плащане чрез ePay, както и възможност клиентите да завеждат щети и да проследяват статуса им.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2021 съгласно Общи условия за ползване

X