Софтуер

SAP с безплатен достъп до инструменти за управление на изживяването

Александър Главчев

Свободен достъп до Remote Work Pulse в помощ на бизнеса от дистанция и до COVID-19 Pre-Screen & Routing, осигури SAP Qualtrics за срок от шест месеца.

Развитието на COVID-19 оставя реален отпечатък върху всеки аспект от живота на хората, поставяйки пред изпитание общества, бизнеси и държавни институции. "Вирусът променя завинаги начина, по който работим. Хора и екипи избират да работят от дистанция, а компаниите се опитват да се адаптират към това", коментира Райън Смит, съосновател и изпълнителен директор на Qualtrics. "За да облекчим работата на бизнеса и да помогнем в борбата с COVID-19, предоставяме свободен достъп до две от нашите решения в подкрепа на служителите, компаниите и държавните организации в създалата се ситуация", каза още той.

Remote Work Pulse е решение, насочено към променящата се динамика на работа в условията на криза. Много хора предпочитат или пък се налага да работят от своите домове. Голяма част от служителите срещат този модел на работа за първи път и това би могло да породи усещане за несигурност и чувство на тревожност. Ето защо е необходим инструмент, който да може да извлече мнението на служителите, за да помогне на лидерите да вземат правилните за своята организация решения и да мотивират екипите си, посочват от компанията.

Използвайки решението, компаниите добиват информация за това какво да комуникират, кога да го направят и към кого да го адресират. Предприятията могат да идентифицират по-рискови групи сред служителите си, които имат нужда от детайлна комуникация и внимание и да предоставят на базата на това специализиран подход за подкрепа. По този начин се отпимизира връзката с екипите по време на криза, подобрява се изживяването на служителите и се насърчава тяхната съвместна работа и продуктивност.

Covid-19 Pre-Screening & Routing пък е предварително настроено решение за управление на изживяването с двустепенен механизъм. Той се състои от начално проучване преди прием на хора със запитвания, което ги информира за стъпките, които трябва да поемат на база подадени от тях параметри, преди да позвънят на телефонните линии на здравните институции. Проучването може да насочи към полезна информация в релевантни уеб сайтове и социални мрежи. Вторият аспект от механизма на решението е изготвянето на отчет на база събраните данни от проучването, който показва тенденции и обем на заявките. Чрез Covid-19 Pre-Screening & Routing може да се намали струпването на запитвания по телефонните линии на здравните институции, да се автоматизира разпространението на полезна информация за вируса и да се осигури пренасочването на пациенти със симптоми на заболяването към правилните канали за тестване и лечение.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X