Софтуер

SoftOne: Равносметка след две години на българския пазар

Мария Динкова

Вече две години SoftOne Technologies предлага софтуерни решения и на нашия пазар чрез дъщерното си дружество SoftOne Bulgaria. Портфолиото от услуги и продукти на компанията включва базирани в облак ERP и CRM решения, автоматизация на продажбите, BYOD мобилно приложение, електронно фактуриране и решения за електронен обмен на данни.

"След близо две години успешна работа в страната, SoftOne България изгради голямо клиентско портфолио. Нашата мисия е да помогнем на българските компании, и особено на малките и средните предприятия, непрекъснато да оптимизират своя бизнес модел, така че служителите им да могат да постигат изключителни резултати всеки път. Всичките ни усилия, заедно с тези на опитния местен екип и портфолиото от софтуерни решения, които отговарят на местните потребности, са насочени към това услугите ни да се превърнат в катализатор за растеж за българския бизнес", коментира Йоанис Кацанидис, управител на SoftOne Bulgaria.

Компанията официално стартира дейността си в България през 2017, с първоначален 5-годишен инвестиционен план от приблизително милион и половина евро. С наличието на опитния си екип от професионалисти в индустрията, SoftOne Bulgaria вече успя да изгради клиентска база от над 85 организации и мрежа от 8 оторизирани партньора.

Софтуерните решенията на SoftOne обединяват бизнес процесите, като използват единна интегрирана платформа. Същевременно прилагането на интелигентна автоматизация, изкуствен интелект, машинно обучение и други иновативни технологии допринася за повишаването на човешката ефективност.

SoftOne Bulgaria е част от SoftOne Group, която включва три водещи марки (SoftOne, UNISOFT и PROSVASIS) с повече от 300 служители, с широка партньорска мрежа от над 600 партньори, ефективно обслужваща непрекъснато нарастващата база от над 47 000 клиенти и 280 000 потребители в 4 държави (Гърция, Кипър , България и Румъния).




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X