Софтуер

Новата услуга на „Спиди“ информира кога точно ще дойде пратката

Computer World

„Спиди“ въвежда нова услуга ПРЕДИКТ, която ще улесни потребителите на куриерски услуги. Чрез нея клиентите ще бъдат информирани в кой часови прозорец на деня, с разлика от +/- 30 минути, ще получат пакета си. Освен това те  ще могат да проследят куриера в реално време.

В редицата интелигентни решения, като функцията Смарт контрол, приложението My Speedy и Спиди автоматите за получаване и изпращане на пратки, съвсем закономерно се нарежда и ПРЕДИКТ. Тя дава на клиентите повече свободно време, а в комбинация със Смарт контрол и мрежата от близо 450 офиса и автоматични пощенски станции на компанията – повече възможности за управление на пратките и край на безполезното чакане, коментира от фирмата за куриерски услуги.

В момента на изпращане на пратка потребителят ще получава съобщение с SMS, по Viber или е-мейл за доставката с кратък линк към персонализирана страница. Технологичното нововъведение предоставя бърз и удобен достъп до My Speedy – приложението на компанията за пълно клиентско обслужване. По този начин, ако програмата на потребителя се промени в последния момент, той може от мобилния си телефон да управлявате пратката. Той ще има възможност безплатно да я пренасочи за следващ ден или друга локация - към най-близък или друг офис/автомат, в рамките на същото населено място.

Подобна услуга е позната на международните пазари (от компании като DPD, FedEx, Amazon, Postmate), а вече и българските потребители могат да се възползват от нея.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X