Софтуер

Едномесечен безплатен достъп до Viber за всички абонати на Мтел

Владимир Владков

Владимир Владков

Безплатен 30-дневен пробен период за 3GB мобилен трафик до популярното мобилно приложение Viber предвижда ново ексклузивно за България партньорство между Мтел и Viber, съобщиха на пресконференция в София Райна Андонова, мениджър „Мобилни услуги и бизнес партньорство“ в мобилния оператор, и Атанас Райков, генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа. Освен това aбонатите на Мтел ще могат да свалят безплатно и 350 пакета със стикери на приложението, включително 10-те най-продавани у нас пакета, т.е. 90% от стикери, за които българите плащат, обясни Райков.

„Партньорството ни с Viber започна през декември миналата година, когато за първи път предложихме на младежите безплатен трафик до приложение от нар. ОТТ доставчици, които според много анализатори подяждат основните приходи на телекомите от гласови услуги. Но именно ОТТ приложенията успяват да намират най-лесния начин да стигнат до нашите клиенти“, коментира Андонова. Шест месеца по-късно Мтел включи в тарифните си планове Мтел Безкрай по 2 GB мобилен трафик към приложението, т.е. потребители да използват Viber навсякъде, без да се притесняват за месечни сметки.

„Защо избрахме Viber? Това е едно от петте най-често използвани мобилни приложения в нашата мрежа. Трафикът към Viber от клиентите на Мтел е над 9 GB на месец“, коментира Андонова. Именно затова операторът ще продължи да развива партньорството си Viber, като сегашната кампания за едномесечен безплатен пробен период ще започне на 1 ноември и ще продължи 3 месеца. На практика това ще стане чрез заявка на допълнителния пакет Екстра Viber, който се активира към избрания тарифен план на Мтел. Той включва 3GB мобилен интернет към приложението и още 100 MB за други интернет услуги. Включените 2GB мобилен трафик към Viber в тарифите Мтел Безкрай ще продължат да са активни и занапред, обясни Андонова. Компанията ще предлага и смартфона LG Bello 2 заедно с лепящи се физически стикери на Viber.

„3GB мобилен интернет са достатъчни за милиони текстови съобщения през Viber, за милиони стикери, за хиляди изговорени минути, за десетки хиляди споделени снимки, за хиляди минути видео разговори с високо качество, за стотици споделени видео клипове“, коментира Атанас Райков.

„Основната причина за комуникациите са емоциите, именно те предизвикват нуждата да се свържеш с някого, допълва регионалният директор на Viber. - Любов, флирт, щастие, омраза, разочароване, ярост, съмнения, споделяне на работа, музика, храна, предизвикателства. Viber има стикер за всяко нещо, над 7000 стикера описват почти всяка ситуация от ежедневието ни. А картината е по-силна от хиляди думи“, допълни Райков. В света всеки ден през Viber се разменят над 52 млн. стикера.

С това партньорство даваме на клиентите на Мтел безплатно 350 пакета, от които половината са платени за другите оператори. Това съдържание не може да бъде изпиратствано, не може да бъде свалено. Безплатно не са налични само няколко пакета, разработени от нашите партньори от Disney и Pixar, които имат отделни лицензи“, обясни Райков.

Българско съдържание

В допълнение към партньорството с Мтел Viber разгръща и инициатива за създаване на оригинални стикери за любим град под надслов „My City, My Vibe”. У нас тази инициатива е подкрепена както от Мтел, така и от общините на градовете София и Пловдив.

С тази инициатива се стремим да направим Viber максимално близък до потребителите, обясни Райков. Художници и хора с въображение ще могат да създават много стикери за своя град. Всеки от авторите ще може да представи 3 свои проекта по тази тема, а всеки от 20 финалисти в международния конкурс ще спечели по 1000 долара. Петима от тези финалисти ще бъдат изпратени в Тел Авив да продължат работата с дизайнери на компанията.


Едномесечен безплатен достъп до Viber за всички абонати на Мтел

© Владимир Владков, Computerworld.bg

„Тяхното творение може да стане символ на града им в тази нова мощна виртуална платформа. Ще даваме на авторите и част от приходите от продажбите на техните стикери, което може да се окаже съществен източник на доходи за тези творци, обясни Райков. - Ще рекламираме техните творения заедно с партньорите по проекта. Нашата цел е да превърнем Viber в платформа за още по-експресивна и достъпна комуникация.“





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X