Софтуер

Bulbank Mobile - достъпно за потребителите с iOS и Android

Computer World

Нова версия на приложението си за мобилно банкиране Bulbank Mobile ("Булбанк Мобайл") предлага от началото на годината УниКредит Булбанк за потребителите на смартфони с операционни системи iOS и Android. То може да бъде изтеглено безплатно от онлайн магазините на Apple и на Google. Представители на кредитната институция представиха и направиха демонстрация на новия дизайн и функционалности на приложението на 27 януари.

Банката предлага и приложение за банкиране за новата операционна система Windows 8, която Microsoft пусна на пазара през 2013 г.

Юлиян Влахов, директор „Алтернативни канали“ в УниКредит Булбанк.
Фотограф: Александър Главчев, Computerworld

“В момента Bulbank Mobile работи на 1200 вида устройства, включително и на по-стари Java базирани такива. За ползване на приложението е достатъчно телефонът да има Интернет връзка. Сега показахме новата ни версия за iPhone и за смартфони с операционната система Android, каквито ползват около 70% от потребителите ни, останалите около 30 на сто използват по-стари версии на мобилното банкиране през Blackberry телефони и устройства с Java. Вече имаме 10 000 изтегляния на новото приложение, а на практика имаме 40 000 потребители на мобилното банкиране за две години.”, заяви Юлиян Влахов, директор „Алтернативни канали“ в УниКредит Булбанк.

От банката съобщиха за в. Computerworld България, че към момента Bulbank Mobile за Android има над 10 000 изтегляния, Bulbank Mobile за iOS - над 10 000 изтегляния, а приложението за Win8 „My Bulbank” се ползва от 1000 клиенти.

Левон Хампарцумян, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк.
Фотограф: Александър Главчев, Computerworld


Bulbank Mobile - достъпно за потребителите с iOS и Android

© Computer World, Computerworld.bg

„Тези канали, които днес наричаме алтернативни, не след дълго ще се превърнат в основни“, предсказа Левон Хампарцумян, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк.

Потребителите на новата версия на приложението Bulbank Mobile могат да следят движенията и наличността по използваните от тях банкови сметки, дебитни и кредитни карти, кредити, и да извършват преводи и разплащания директно от мобилния си телефон или таблет.

Интересна функция на приложението е т. нар. „Свободна зона“, която може да се използва и от потребители, които не са клиенти на банката. Тази секция дава възможност за намиране на най-близкия филиал или банкомат на УниКредит Булбанк – т.нар. локатор, преглед на актуалните валутни курсове и дава достъп до интерактивна демонстрация на възможностите на услугата.

В случай на загубване или кражба на мобилния апарат, потребителят трябва да позвъни в центъра за контакт с клиенти, който оперира 24 часа в денонощието, и от УниКредит Булбанк блокират достъпа до банковата сметка. Реакцията е аналогична като при загубена или открадната банкова карта.

„Хакерска атака досега не сме наблюдавали, защото средствата за сигурност, които използваме в мобилното банкиране и Интернет банкирането, са популярни световни практики. Потребителят има индивидуален код за идентификация (PIN код), който не се съхранява в телефона, така че не може да бъде прихванат от злонамерени лица. Този PIN код валидира всяка транзакция с банков сървър. За 2 години, откакто имаме мобилно банкиране, не сме имали хакерска атака, но в тази област непрекъснато трябва да се развиваме, защото хакерите винаги са една стъпка преди другите.“, посочи Влахов.

Експертът изтъкна, че очакванията на кредитната институция са да увеличи броя на потребителите на мобилното банкиране, но амбициите й включват повече транзакции. Той прогнозира агресивен ръст от 40% в броя на потребителите на Bulbank Mobile през тази година.

„Новите функционалности, които ще въведем, са плащане на битови сметки, откриване на депозити, и др.“, разкри Влахов.

Цветанка Минчева, директор „Банкиране на дребно“ в УниКредит Булбанк.
Фотограф: Александър Главчев, Computerworld


Bulbank Mobile - достъпно за потребителите с iOS и Android

© Computer World, Computerworld.bg

„По наши данни, от нашите картодържатели, наблюдаваме през 2013 г. 30% увеличение на покупките през Интернет, заяви Цветанка Минчева, директор „Банкиране на дребно“ в кредитната институция – В същото време, над 10% от нашите продажби на продукти и услути, които реализираме като банка, също са инициирани през някой от т. нар. алтернативни канали.

По разчети на УниКредит Булбанк, социалните мрежи генерират два пъти повече бизнес възможности от обикновените реклами, директния маркетинг, и др.

При нас се наблюдава над два пъти ръст в посещенията на сайта на банката през миналата година.

На всеки 10 секунди ние през един от нашите алтернативни канали – Интернет, център за обслужване на клиенти, мобилни канали, обслужваме 12 души. 2/3 от целия клиентски трафик, който имаме като УниКредит Булбанк, се генерира от някой от тези канали.“





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X