Софтуер

CellumPay пусна пазаруване с мобилна кошница у нас

Computer World

Пазаруване с мобилна кошница пусна за първи път в България доставчикът на услуги в областта на мобилните разплащания Целум България.

Проектът е в партньорство с Техномаркет. За първи път на българския пазар става възможно да се използва мобилния телефон като кошница за пазаруване, подобно на онлайн магазините. QR кодът на продукта се сканира – както от рафта в магазина, така и от всеки рекламен носител на Техномаркет (например тяхната уеб страница, промо брошура, дори и от телевизора). При сканирането се изпраща запитване до търговеца за наличност и се получава обратна връзка и визуализация на продукта с неговите технически характеристики, актуална цена и наличност директно на дисплея на смартфона.

Всеки клиент може да сканира QR кодовете от етикетите на продуктите в магазините на Техномаркет или от уеб страницата на търговската верига и да избере дали веднага да закупи продукта или да го обсъди на спокойствие вкъщи с другите членове на домакинството. При извършване на покупката, избраният продукт може да бъде получен направо на адрес на купувача – в офиса или дома. Пазаруването с мобилна кошница носи и отстъпка от 5%, която се получава за всяка покупка заплатена чрез приложението CellumPay.

 

„Изключително сме щастливи, че само в рамките на седмица можем да съобщим толкова новини. Разширяваме се технически, партньорски и с нови услуги. Изцяло сме насочени към клиента и всичките ни действия са в отговор на това, което той ни диктува. Продължаваме лоялната програма „Пазарувай умно, печели умно!“ и стимулираме всички да се възползват от предимствата на световните методи на разплащане. Мобилната кошница е още една стъпка напред в тази посока”, Владимир Буюклиев, изпълнителен директор на Целум България.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X