Софтуер

Predicta представи решения за сегментиране и анализ на клиентите

Computer World

Софтуерната компания Predicta (Предикта) проведе на 19 юни в София маркетинг уъркшоп на тема „Сегментиране и анализ на клиентите”, на който представи софтуерни решения, имащи за цел да решат едни от най-големите предизвикателства пред застрахователните компании и банките – намаляване на разходите и увеличаване на рентабилността, подобряване на ефективността, идентифициране, привличане и запазване на най-печелившите клиенти, намаляване на измамите и управление на риска.

На събитието беше представен софтуер за прогнозни анализи от портфолиото на IBM SPSS, който подпомага застрахователните компании в постигането на високи резултати и подобряване на процесите в работата с клиентите чрез интегриран анализ в реално време в рамките на техните съществуващи операции. Този софтуер дава възможност да се използват и обработват данните от всеки канал – от текстове до разговорите на центъра за връзка с клиенти. Това спомага за подобряването на работата с клиенти и предоставянето на услуги, създава нови възможности за приходи и намалява разходите, измамите и риска, заявиха от Predicta.

„Искаме да предоставим на нашите партньори най-добрите и актуални решения в сферата на управлението на бази данни, за да постигнем заедно възможно най-добрите резултати, които да отговорят на предварително определените цели на бизнеса. Така се стремим да създадем дългосрочни, интерактивни връзки, които да удовлетворяват и бизнеса и клиентите. Внедряването и използването на технологии, които отговарят на специфичните нужди и изисквания на компаниите, ще даде възможност на бизнеса да управлява по-добре базите си данни и ще се доближи по-близо до клиентите си”, заяви компанията.

Predicta е лицензиран партньор на IBM и представлява SPSS портфолиото на Балканите от 2001 г.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X