Софтуер

Antipodes внедри BPM системата си в Getlockal Bulgaria

Computer World

Българската софтуерната компания Antipodes (Антиподес) обяви, че е внедрила системата за управление на бизнес процеси (BPM) Antipodes.CUBES в компанията Getlockal Bulgaria (Гетлокал България ЕООД), която оперира сайта за мнения и препоръки за свободното време getlockal.com. В резултат на проекта служителите на клиента използват по-ефективно работното си време, а обслужването на клиенти е ускорено.

„Внедряването на софтуерното решение Antipodes.CUBES ни помогна да оптимизираме значително бизнес процесите си, което вече рефлектира върху по-ефективното използване на времето на служителите, както и по-бързото обслужване на клиентите – коментира Ник Саундерс, управител на Getlockal Bulgaria, която е част от Golden Pages. – Getlokal е много специфичен проект, който се отличава с управлението на големи масиви от информация, активна комуникация с много голям брой клиенти и динамична промяна на продуктите ни, с която отговаряме на променящите се нужди на пазара. Затова за нас беше важно не просто да намерим доставчик на готова бизнес система, а партньор, който ще се съобрази изцяло със специфичните изисквания и необходимости на бизнеса ни, предлагайки ни решение, създадено конкретно за нас.“

Проектът обхваща управлението на бизнес процесите в различните офиси и подразделения на компанията на Балканите, управлението на взаимоотношенията с нейните клиенти, обширната база с контакти, процесите по създаване и изпращане на оферти, управлението на финансовите операции и други ключови за клиента функционалности и е реализирана на няколко езика, обясниха от Antipodes.

В рамките на проекта е изцяло предефинирано управлението на взаимоотношенията с клиентите на Getlockal Bulgaria и са надградени стандартните CRM функции с множество специфични бизнес процеси, сподели още внедрителят. Изградена е и пълна интеграция със сайта на компанията. Създадени са различни типове контакти – клиенти, потребители, доставчици и др., които могат да бъдат търсени по специфични параметри. Сред новите функционалности са също извеждането на сложни справки за контактите, според различни параметри, създаване на досиета на контакти, както и на различни събития, свързани с тях и отразяващи телефонните обаждания или други дейности. С новата система е оптимизиран процесът по създаване и изпращане на оферти, регистриране и активиране на услуги по конкретни клиенти, управлението на билинг планове и избиране на такъв за всяка продажба, както и управление на закупуване на стоки и услуги от доставчици. Автоматично са настроени ключовите за компанията административни процеси, с което значително се улеснява администрацията на бизнеса, добавиха от Antipodes.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X