Софтуер

Google Apps for Business е вече с 24x7 телефонна поддръжка

Computer World

Понастоящем 80% от бизнес клиентите на Apps казват, че са „повече от доволни“ от своя опит с поддръжката, но компанията иска да постигне резултат от 95%Клиентите на Google Apps for Business вече могат да се възползват от денонощна телефонна поддръжка за основните компоненти на облачния пакет за сътрудничество и комуникация, включително Gmail, Calendar, Sites, Docs, Talk и Video. Досега техническата поддръжка по телефона беше ограничена само за конкретни клиенти и компоненти на пакета.

Този, както и други анонси, бяха направени на събитието Atmosphere на Google, което събра 350 информационни директори от цял свят, за да дискутират ролята на облачните технологии в компаниите.

Всички ситуации се поемат директно от обучени Google Apps експерти“, написа в блог Джоселин Динг, вицепрезидент „Корпоративните операции" в Google.

Понастоящем 80% от бизнес клиентите на Apps казват, че са „повече от доволни“ от своя опит с поддръжката, но компанията иска да постигне резултат от 95%, посочи Динг.

Компанията също така е подобрила възможностите на Apps за управление на мобилни устройства. Администраторите на Business, Government и Education версиите на Apps вече ще могат да управлява не само Android, но и iOS и Windows Mobile устройства от контролния панел на пакета, при това безплатно и без изискване за допълнителен софтуер или хардуер. „В допълнение към нашите съществуващи възможности за мобилно управление, ИТ администраторите вече могат да имат холистичен поглед върху всички мобилни устройства, които се синхронизират с Google Apps, и да анулират достъпа, когато е необходимо“, написа в друга блог публикация Хонг Жанг, софтуерен инженер в компанията.

От контролния панел админите могат да задават различни изисквания пароли и предпочитания за роуминг синхронизация за отделни потребителски групи. Също така администраторите получават достъп и до тенденции в употребата на мобилните устройства и други аналитични данни.

Освен това Google разшири и програмата за предварителен преглед на облачната си услуга за анализ на големи масиви от данни BigQuery, която миналата година бе представена пред ограничен брой бизнес клиенти и разработчици.

Също така BigQuery е и обновена с нов потребителски интерфейс, променен приложно-програмен интерфейс и опростени функции за управление и споделяне на таблици с данни, както и за експортиране на резултати от заявки, написа в отделно блог съобщение продуктовия мениджър Джъ-Кей Куек.

Google Apps, който дебютира през 2007 г., беше първоначално насочен към предоставяне на имейл услуги за малки компании. Но през последните 2 г. пакетът привлече и големи бизнес клиенти, тъй като се обогати с възможности от редица други сфери, например киберсигурност, съхранение и обработка на документи и пр. Така Google Apps се превърна в сериозна заплаха за Microsoft, която се опитва да организира контраудар с облачния пакет за сътрудничество и комуникация Office 365.

IDG News Service Маями





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X