Софтуер

Microsoft се бори със Salesforce.com с 25% отстъпка за Dynamics CRM Online

Computer World

 

Microsoft DynamicsВ Microsoft се надяват да засилят конкурентоспособността си спрямо Salesforce.com с ново предложение, което позволява закупуването на Dynamics CRM Online за $34 потребител/месец за първата година, т. е. с около 25% по-малко от нормалната цена от $44, съобщиха от компанията на 14 октомври в Лондон.

Промоцията сваля цената значително под тази на Professional версията на CRM системата на Salesforce.com, която струва $65 потребител/месец, както и под цената на Enterprise версията, която възлиза на $125 потребител/месец.

Това не е първият опит на Microsoft да засили продажбите на Dynamics CRM Online. През юли компанията стартира промоция, която даде на партньорите 40% от новите CRM Online сделки вместо 18%, както бе по-рано. Въпреки това редмъндският гигант има още много път да извърви, преди да настигне Salesforce.com, от където твърдят, че имат повече от 82 000 клиента. Dynamics CRM разполага с 23 000 клиента, но от Microsoft не разкриват колко от тях са реално потребители на CRM Online.

През следващите дни Microsoft ще дискутира и плановете си за много от Dynamics ERP продуктите си.

Компанията се надява да продава Dynamics AX на големи предприятия с помощта на конектор за SAP системи, позволяващ „two-tier“ ERP внедрявания. Така един клон или офис на една компания може да използва Dynamics вместо да добавя още SAP лицензи.

Освен това системата Dynamics AX for Retail, която бе обявена по-рано тази година, ще стъпи на 22 нови пазара до февруари 2011 г., а партньорите за Dynamics NAV през декември ще получат нови инструменти за разработването на вертикални решения.

Част от предимствата на Dynamics, които компанията изтъква, е, че продуктите от тази линия работят много добре с други, широко употребявани продукти на Microsoft като SharePoint и Office пакета.

IDG News Service (Бостън)





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X