Социални Мрежи

Facebook с пакет от мерки, за да спре отлива на основни рекламодатели

Иван Гайдаров

Изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг обяви, че компанията смята да предприеме поредица от стъпки, предназначени да се справят с вредното съдържание в нейните платформи.

След като ключови рекламодатели се подготвиха да бойкотират компанията през юли заради подхода ѝ към речта на омразата, Зукърбърг заяви, че Facebook се е консултиралв с експерти по граждански права, за да актуализира подхода си за справяне с проблема.

Компанията планира да етикетира като "проблемно" потенциално спорното съдържание, което ще позволи на "хората да споделят подобно съдържание, за да го осъдят, точно както правим с друго проблематично съдържание, защото това е важна част от начина, по който обсъждаме какво е приемливо в нашето общество ", обяснява Зукърбърг и добавя: "но ще добавим опция да обръщаме внимание на хората, че съдържанието, което споделят, може да наруши правилата на платформата".

Изключение правят публикациите, насърчаващи насилието или компрометиращи правото на глас, които ще бъдат директно премахвани от компанията.

Facebook също така ще разшири обхвата на забраненото съдържание в рекламите, включително тези, които твърдят, че хората от определена раса, етническа принадлежност или полова идентичност представляват заплаха.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X