Нови Технологии

BILLA България пуска каси на самообслужване в два реновирани магазина

Мария Динкова

След като BILLA въведе каси на самообслужване в магазините си в мол "Марково тепе" в Пловдив, както и в София на "Цариградско шосе" 12, компанията реконструира още два свои обекта. Вече в Mall of Sofia и в "Младост" на бул. "Александър Малинов" потребителите също ще имат възможност за самостоятелно маркиране и плащане на покупки.

Системите за самообслужване са съобразени изцяло с поведението на купувачите и са създадени, за да улеснят процеса на покупка, особено в периода на извънредната епидемична обстановка, причинена от COVID-19. От една страна потребителят има възможност сам да проследява сметката си, а от друга пpeĸият ĸoнтaĸт мeждy cлyжитeлитe и пaзapyвaщитe се свежда дo минимyм.

"Въвеждането на новите каси на самообслужване, в допълнение с вече съществуващите традиционни такива, изпраща ясно послание, че непрестанно се стремим да улесним нашите клиенти, като превръщаме пазаруването в по-приятно и лесно преживяне. Наличието на тази опция в нашите обекти е една от мерките, които предприемаме в следствие на нacтoящaтa извънредна oбcтaнoвĸa", коментира Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.

Компанията ще продължи с въвеждането на тази услуга и в други свои обекти, като се очаква до края на годината клиентите да имат възможност сами да маркират и плащат покупките си в още четири обекта от веригата

Друга активност, която компанията поде през тази година в насока безопасност и хигиена в търговските си обекти е под надслов "Прясно и безопасно - с грижа за всички нас". Тя обхваща секторите за пазаруване: Плодове и зеленчуци, BILLA Пекарна, Витрина Деликатеси, Топла витрина. В основата й стоят мерки за подсигуряване на безопасно и сигурно пазаруване на качествени и пресни продукти за своите клиенти.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X