Нови Технологии

FlixMobility постига 37% ръст на пътниците през 2019

Мария Динкова

Транспортното приложение FlixMobility обяви, че през 2019 е постигнало 37% ръст на броя на пътниците, пише Reuters.

Компанията, която оперира подобно на Uber и си партнира същевременно с частни автобусни и железопътни компании, е превозила 62 млн. пътници през изминалата година. Въпреки това се отчита леко забавяне в растежа на организацията в сравнение с постигнатите 40% през 2018.

"Само за седем години, успяхме да се превърнем в най-големия автобусен превозвач в света с над 400 хил. ежедневни маршрута", коментира изпълнителният директор на компанията.

Към момента FlixMobility присъства в 30 държави. Най-известна със зелените си междуградски автобуси – FlixBus, компанията миналата година навлезе в Украйна, а също така придоби и турския водещ автобусен превозвач Kamil Koc и европейската услуга за превоз Eurolines.

FlixMobility пусна автобусни линии и в САЩ през 2018, предизвиквайки ветерана Greyhound, а в момента предлага 100 дестинации в цялата страна.

Платформата
Зад FlixMobility стоят организации като Holtzbrinck Ventures, Европейската инвестиционна банка, General Atlantic, Silver Lake и германският автомобилен производител Daimler.

Доставчикът на междуградски автобусни услуги стартира дейността си през 2013. През юли миналата година компанията успя да привлече най-големия кръг на финансиране, постигнат към момента от германски стартъп. Компанията събра около 500 млн. евро от инвеститори, водени от TCV и Permira, които се оценяват на стойност над 2 млрд. евро.

Индия е един от потенциалните пазари, към които компанията се е насочила и вече набира персонал там, коментира говорителят на организацията.

Същевременно FlixMobility разширява и своята услуга FlixTrain в Германия и планира да я пусне и в Швеция тази година.

Не на последно място – усилено се развива и платформата за автомобили FilxCar, която стартира в края на миналата година във Франция.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X