Нови Технологии

С решение на Zebra клиентите се обслужват сами в магазините

Владимир Владков

Иновативна система за самообслужване в търговски обекти, разработена от Zebra Technologies, ще бъде показа за първи път у нас от партньора на компанията Баркод Системи България.

Наречена Personal Shopping Solution (PSS), системата се състои от мобилни устройства и специално разработен софтуер, като дава възможност на клиентите сами да сканират продуктите, които купуват по време на пазаруването.

Системата е внедрена и работи в над 3000 обекта по целия свят. PSS решението повишава приходите на търговските обекти, тъй като след внедряването му клиентите посещават по-често дадения магазин, а потребителската кошница се разширява, показват изследванията. Освен това магазините намаляват разходите за служители, които трябва да сканират.


С решение на Zebra клиентите се обслужват сами в магазините

© Владимир Владков, Computerworld.bg

Клиентите пък спестяват средно до 15 минути при всяко посещение. Друго предимство за купувачите е, че те знаят във всеки момент от пазаруването каква сума трябва да платят. Системата им предоставя и улеснения като списъци за пазаруване, напомняния, рецепти, персонализирани промоции, помощ при намиране на продукти и др.

Решението PSS на Zebra може да тествано в офиса на Баркод Системи България в София в периода от 22 до 26 май. Българо-британската компания е дългогодишен бизнес партньор на Zebra Technologies, която през 2014 г. придоби поделението на Motorola Solutions, занимаващо се с мобилни решения за бизнеса.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X