Нови Технологии

Ford адаптира Sync за новия шофьорски интерфейс myFord Touch

Computer World

Ford обнови своята Sync технология и я превърна в основата за продукта myFord Touch - нов шофьорски интерфейс и дизайн на таблото - който ще бъде представен тази седмица на изложението за потребителска електроника Consumer Electronics Show (CES) в Лас Вегас.

Продуктът включва разпознаване на гласа, графични дисплеи и тъчконтрол на волана.



Наред с това, от Ford се обзалагат, че ще бъдете едно с телефона си. Джулиъс Марчуики, продуктов мениджър за свързването с мобилни приложения, демонстрира крайния резултат от обединяването на Sync SDK с Интернет доставчика на музикални услуги Pandora.com в автомобил, оборудван със Sync (не с myFord Touch). Марчуики използва технологията за гласови команди, за да се свърже с приложението на Pandora на мобилния си телефон. Междувременно разказва как, след като в Pandora са получили комплектът за разработчици за Sync, те са поискали достъп радио бутоните на таблата в колите на Ford, вследствие на което потребителите вече могат да имат достъп до музикалните услуги чрез тях.

От Ford споделиха, че студенти от Университета на Мичиган са създали приложение за Sync API , приложимо при нуждата от движение на два или повече автомобила заедно. Шофьорът на водещата кола пуска виртуални „трохи" по пътя, които достигат до автомобилите отзад. Други разработчици на приложения също предлагат решенията си и от компанията признават, че вече дори е трудно да се обръща достатъчно внимание на всички.

Плановете на Ford са myFord Touch да бъде добавена най-напред в луксозните модели Ford Edge и Lincoln MKX, но от 2012 г. потребителите ще могат да се радват на myFord Touch и във Ford Focus.

Изборът на автомобилния производител да представи myFord Touch именно на CES е технологията Sync, която е изградена върху платформата на Microsoft Windows Embedded Auto. Първоначалното приложение на Sync бе да свързва електронните устройства на водачите, като мобилни телефони и музикални плейъри, към система за гласови команди в автомобила. Вследствие на последното си преобразяване обаче, технологията се използва и за свързване на шофьора с функциите на самата кола.

IDG News Service, Бостън




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X