Кариера

Геймърското студио Gameloft София демонстрира разработка на мобилни заглавия

Владимир Владков

Геймърският разработчик Gameloft София представи пред студенти от ARC Academy основните фази при създаването на мобилни заглавия. ARC Academy обучава млади таланти, като им помага да разгърнат и развият творческия си потенциал, както и да започнат работа в сферата на проектирането на игри, брандинга и филмовото изкуство.

Френският разработчик на мобилни видео игри Gameloft е основан през 1999 г., а през 2016 г. компанията е придобита от френския конгломерат Vivendi. Към началото на 2019 г. Gameloft разполага с 36 звена в 32 държави с общо над 4 600 служители. Студиото в България е открито през 2005 г. и в момента има над 200 служители. Водещи лица от студиото са сред лекторите в ARC Academy.

"Гейминг индустрията в България е на световно ниво, но за да поддържаме високото качество, което предоставяме, и да сме успешни, имаме нужда от най-важното – хората. По тази причина се радваме, че ARC Academy отговори на потребностите на бизнеса в България и ще продължим да подкрепяме академията.", сподели Танко Шокеров, студио мениджър в Gameloft Sofia.

Студентите научиха за процеса по планирането и създаването на нива в стратегическия хит на софийското студио на Gameloft – March of Empires, а след това и за изграждането на 3D модел на герой, базиран на концептуална рисунка.

Александър Филипов от Gameloft премина през целия концептуален процес при създаването на глобална карта за онлайн стратегия на голям брой играчи в реално време (MMO RTS) March of Empires. Картата трябва да отговаря на редица условия, а дизайнерите на играта да се съобразяват с редица технологични ограничения. Например те трябва да я конструират така, че всеки път изживяването на геймърите да е с постоянно високо качество и същевременно да не омръзва с месеци и дори години забавление.

3D художникът Николай Найденов подчерта колко важно е артистите да познават човешката и животинската анатомии, за да могат да ги пресъздават в игровите персонажи. За да бъдат героите възприети от играчите, те трябва да включват познати елементи, дори ако те са плод само на фантазията на художниците.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X