Изкуствен Интелект

Fadata внедрява пилотно AI виртуален асистент в УНИКА България

Владимир Владков

Пилотен проект за виртуален помощник с вграден изкуствен интелект разработват съвместно застрахователната компания УНИКА и фирма "Фадата". Виртуалният асистент ще дава възможност на клиентите на застрахователното дружество да завеждат дистанционно претенции по застраховки "Автокаско" и домашно имущество по всяко време на денонощието посредством чат и гласови канали като Messenger, Viber, Google Assistant, дори мобилни телефони и устройства като Google Home. Освен това те ще могат да получат веднага съдействие и финансова оценка на своята щета. "Крайният резултат ще бъде предоставяне на уникално за страната клиентско обслужване и значително ускорен процес по обработка на претенции", обясняват от УНИКА.

"В УНИКА ни се иска да предложим пълно виртуално обслужване на своите клиенти. Подобни амбициозни планове са голямо предизвикателство. Към тях трябва да се подхожда изключително компетентно, дългосрочно и с ясна концепция за посоката на развитие. Да сключиш персонализирана застраховка, да получиш точно указания как да процедираш при събитие, да бъде разгледана и изплатена претенцията и всичко това посредством пълноценно общуване между клиент и изкуствен интелект, доскоро ни звучеше като разказ от бъдещето, но това ще бъде новина от настоящето на УНИКА", споделя Николай Генчев, главен изпълнителен директор на "УНИКА България".

Компанията и досега разчиташе много на новите технологии, предлагайки редица мобилни и онлайн услуги, а от февруари т.г. в компанията заработи и първият робот, който подпомага служителите в част от административните дейности.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X