Ит Лидери

Всеки трети компютър, продаден у нас - Lenovo

Иван Гайдаров

Lenovo постигна пазарен дял от 35% в технологичния сегмент в България по данни на водещата компания за изследвания на световния пазар - IDC (International Data Corporation). Доброто представяне във всички сегменти и устойчивият растеж на Lenovo се дължат на иновативното продуктово портфолио на компанията, както и на множеството инвестиции за дигитална трансформация, които създават нови възможности за растеж.

"Развитието на бизнеса и процесите в него продължава да бъде все така интензивно, въпреки глобалната криза. Световният пазар на персонални компютри е нараснал с 13% на годишна база през 2020г. като основните причини за това са работата от вкъщи, дистанционното обучение и нарастващите нужди и изисквания на потребителите. Българският пазар следва тенденцията на западно-европейските държави и търсенето също бележи ръст", коментира Йовко Атанасов, регионален мениджър на Lenovo за България и Македония.

През последните 10 години Lenovo увеличава пазарния си дял от малко над 5% при компютрите в регион EMEA (Европа, Близкия Изток и Африка) до над 23% през 2020, сочат още данните на IDC. Това означава, че всеки четвърти компютър, закупен в региона, е на марката Lenovo.

След въвеждането на първия в света модел с 360-градусова панта , създал своя собствена категория при лаптопите, до доставката на първия в света 5G компютър и първия сгъваем такъв - ThinkPad X1 Fold през 2020 г., брандът Lenovo се изкачва към върха на класациите както сред потребителите, така и сред бизнес клиентите.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2021 съгласно Общи условия за ползване

X