Ит Лидери

Honor вече не е подмарка на Huawei

Иван Гайдаров

Huawei най-накрая продаде своята подмарка Honor след седмици слухове, за подготвянето на сделката. Новият собственик на бранда е компания, наречена Shenzhen Zhixin New Information Technology Co.

В изявление, описващо подробно развитието на преговорите, Huawei отдава продажбата на Honor на "огромния натиск", пред който е изправен бизнесът й заради санкциите на САЩ. Компанията казва, че "постоянната липса на технологични елементи", необходими за бизнеса с мобилни телефони, я е принудила да продаде всички бизнес активи на Honor.

След като продажбата приключи, Huawei няма да притежава никакъв дял в Honor и няма да участва в каквито и да било дейности по вземането на решения. "Този ход е беше направен от индустриалната верига на Honor, за да осигури собственото си оцеляване", отбелязват от Huawei.

Honor е създадена през 2013 г. и е насочена към продажба на достъпни телефони, което позволи на Huawei да се конкурира с други китайски производители на бюджетни телефони в онлайн пространството за търговия на дребно. По-късно марката се диверсифицира в производството на носими и интелигентни домашни продукти като интелигентни часовници, слушалки, пречистватели на въздуха и др.

Huawei твърди, че доскорошното й дъщерно дружество доставя над 70 милиона броя годишно. Технологичният гигант завършва изявлението си за сделката така: "Очакваме с нетърпение да видим, че Honor продължава да създава стойност за потребителите и да изгражда нов интелигентен свят за младите хора."




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X