Бизнес

Canyon представи нова бранд идентичност

Александър Главчев

Нова визуална идентичност обяви марката за мобилни аксесоари, компютърна и гейминг периферия на ИТ дистрибутора ASBIS - Canyon. Промените са свързани с тенденциите, които вълнуват младата и активна аудитория - героите на деня. Към тях Canyon отправя кратко и ясно послание : "Ти Можеш!"

"След анализ на съвременните насоки на развитие и детайлни проучвания сред основната аудитория на бранда, дизайнерите и маркетинг екипът на Canyon взеха решение да отворят изцяло нова страница в 17-годишната история на марката", обясняват от компанията.

Новата визуална идентичност използва на живи и модерни цветове в допълнение към една идея по-провокативните криейтиви, използвани в комуникацията. Промените са вече факт в Instagram профилa на Canyon Bulgaria, който се превръща в ключов канал за комуникация с основна част от публиката на марката.
oung audience in a better way.
"През последните няколко години портфолиото на Canyon значително се увеличи, като същевременно с това марката успя да стъпи и на нови пазари в цял свят, обяснява Максим Набок, директор бизнес развитие в Canyon. Новата идентичност на бранда всъщност отразява нашия характер, а посланието, което отправя, е по-ясно и успява по-лесно да стигне до основната ни аудитория-младите и динамични хора."

"С комуникационната платформа на Canyon ние искаме да мотивираме поколението Z, допълва Наталия Гришина, глобален маркетинг директор в Canyon. Това са хора, които ясно осъзнават, че личността е по-важна от всяка марка, която използват. Те знаят, че именно тяхната същност вдъхва живот на марките и ги прави това, което са, а не обратното. Те са креативни, интелигентни, внимателни, загрижени, отзивчиви и забавни, а това им помага и им дава свободата да променят света към по-добро."




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X