Бизнес

Солитрон става АЛСО България, въвежда бизнес модела 3S

Иван Гайдаров

След като Солитрон България бе придобит от ALSO Group през октомври 2019, смяната на името на компанията е следващата стъпка от интеграцията на българското подразделение в групата. Партньорите на АЛСО България ще се възползват от иновативни услуги, нови марки, модерни платформи и облачни решения след придобиването от ALSO - един от най-големите европейски дистрибутори и технологични доставчици. Петър Иванов и Ралица Килиан остават управители в компанията.

АЛСО България ЕООД бе вписано в Търговския регистър на 6-ти януари 2020 г. с оборот от 110 милиона евро и около 120 служители. Придобиването е важна стъпка в стратегията на ALSO Group за укрепване на позицията й на източноевропейските пазари. По повод преименуването си АЛСО България попита част от партньорите си какво очакват от придобиването и техните очаквания са високи - нови услуги, марки и продукти и по-добри условия за клиентите.

Големите складови наличности на ALSO в Европа създават оптимистични очаквания у партньорите, че ще могат да отговарят на нуждите на клиентите си по-бързо и с по-голяма гъвкавост.

"Ние сме номер едно заради упоритостта си и ориентирания към партньорите подход на работа. Доверието, което изградихме през
годините с партньорите и доставчиците си остава ключов фактор за нашия успех", коментира Петър Иванов при анонсирането на новото име на компанията и добавя.

"АЛСО България ще въведе бизнес модела 3S - Supply, Solutions and a-as-Service (Доставки, Решения и Услуги), и ноу хау от ALSO Group, един от водещите европейски технологични доставчици и дистрибутори на информационни технологии", заявява от своя страна Ралица Килиан.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X