Бизнес

Пощенска банка представи новите си дигитални клонове

Иван Гайдаров

С иновативно събитие, провело се едновременно в три локации в столицата, свързани със синхронизирана връзка – Paradise Center, The Mall и клон "Бели Дунав" - Пощенска банка откри първите си три дигитални офиса. Събитието ознаменува успешното финализиране на оперативното обединение на Пощенска банка и Банка Пиреос България, което ще функционира под търговската марка "Пощенска банка".

Новото поколение банкови клонове на финансовата институция бяха открити от Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка, Димитър Шуманов, изпълнителен директор, главен финансов директор и член на УС и Асен Ягодин, изпълнителен директор и член на УС.

"Преди няколко дни завърши сливането на Пощенска банка с Банка Пиреос България, което бе направено за рекордно време – по-малко от пет месеца. Това е второто подобно сливане в рамките на последните три години. Това ни превръща в една от най-големите банки в страната с активи на кредити и депозити, които са в Топ 3 на банковата система у нас", обясни Петя Димитрова и добави: "Тези три нови дигитални клона са нашето ново решение и послание към всички клиенти. Започваме постепенното изграждане и на цялата ни мрежа в страната, като с това целим по-добро обслужване в новото, дигитално време, в което живеем."

По думите на главния изпълнителен директор на Пощенска банка това развитие свидетелства за огромния труд, положен през последните 28 години. "Цялото ни усилие и енергия са насочени на там клиентите ни да се чувстват като у дома си в нашите клонове и да имат всичко необходимо за своите финансови операции. Благодарение на новите ни решения, бяхме отличени със злато и в един от най-престижните европейски конкурси в банковия сектор – The Retail Banking: Europe 2019 Awards за нашия електронен подпис. За да се наредим на първо място, трябваше да се състезаваме с едни от най-големите финансови институции в глобален мащаб", акцентира още Петя Димитрова.

Димитът Шуманов, който се включи в жива видео връзка от новия офис на Пощенска банка в столичния The Mall, от своя страна бе категоричен, че това не е първата, а поредната иновация, която организацията интегрира в своята практика.

"Полагаме ново начало и нов облик за нашите клонове, които са съоръжени с модерни технологични решения и зона за самообслужване, осигуряващи на клиентите по-голямо удовлетворение. С голяма сигурност мога да кажа, че 2019 г. е поредната най-добра година за нашата банка. Вече имаме повече клиенти и по-голяма клонова мрежа, което ни помага да надградим постигнатото", заяви изпълнителният директор и главен финансов директор на Пощенска банка.

Офисът на банката в столичния квартал "Надежда" пък бе открит от Асен Ягодин, който на свой ред акцентира, че новите три дигитални офиса са уникални не само като визия, но и като концепция, тъй като осигуряват както по-добро клиентско изживяване, така и повече свободно време за служителите за по-добро обслужване. "Ние сме силни именно в това да бъдем доверен и дългосрочен партньор на нашите клиенти. Пощенска банка е една от организациите с най-добре развита клонова мрежа. Стремежът ни е винаги да водим, а не да следваме нашите конкуренти. Ние задаваме тенденции на пазара и създаваме нови решения, които повишават ефективността на банковия продукт и са центрирани върху клиентите ни", категоричен беше изпълнителният директор.

Новите дигиталните клонове

Дигиталните клонове на Пощенска банка разполагат с обособени зони за самообслужване, в които потребителите могат да намерят банкомати с депозитни функции и големи сензорни екрани с информация за нови предложения и условия по различни банкови продукти. Те също така имат възможност сами да извършват справки, да плащат битови сметки, да правят преводи с Western Union и т.н.

След обединението си с Банка Пиреос България, Пощенска банка вече има над 200 клона на територията на цялата страна и започва процес по-тяхната дигитализация по модела на вече представените три пилотни офиса.

"В проучване, което направихме с Гемиус, над 80% от потребителите споделиха, че все още предпочитат личната консултация със служител за спецификите на продуктите. Тази идея залегна в трансформацията на нашите офиси. Фокусът се измества от традиционните банкови услуги към персоналната консултация на клиента и предлагане на гъвкаво решение на конкретните му потребности. Рутинните операции пък се изнасят в зоната за самообслужване, което е голямо удобство за клиентите, защото им пести време и е модерно и практично за тях решение", обясни мотивите за дигиталната трансформация на клоновете на Пощенска банка Петя Димитрова.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X