Ит Лидери

Бизнесът инвестира все повече за реклама в социалните мрежи

Иван Гайдаров

Нов анализ на маркетинговата компания Izea разглежда нарастващите разходи за спонсорирано съдържание в редица платформи като Facebook, YouTube, Twitter и Instagram. Той установява, че разходите за маркетинг на влиянието са скочили изключително много през последните пет години и че брандовете са готови да инвестират много за промотиране на своите постове.

Що се отнася до Instagram, средната цена на спонсорирана снимка се е покачила с 44% между 2018 и 2019. През 2015 г. средният разход за подобни дейности е бил 381 долара, докато сега възлиза на огромните 1643 долара. Разходите за спонсориране на статус в Twitter се покачват от 34 долара през 2015 г. до 422 долара тази година. YouTube е една от най-скъпите платформи, която е генерирала средно по 6 700 долара от спонсориран посто. Това все още е значително по-евтино, отколкото през 2017 г., когато е средно ниво е било близо до 8 000 долара.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X