Бизнес

Конференцията Digital 4 Varna помага на търговците преди Черен петък 2019

Мария Динкова

Второто издание на конференцията Digital 4 Varna ще се проведе на 3 ноември, за да помогне на търговците на дребно да организират своите кампании за Черен петък 2019. Събитието има за цел да насочи фирмите как да развият своите маркетингови програми, така че да постигнат значителни приходи през последния петък на ноември.

Лекторите ще дадат полезни насоки и ще представят примери от практиката, показващи успешните бизнес стратегии. Едновременно с това местният бизнес ще има възможност да се срещне и да обмени опит с най-добрите български дигитални специалисти в областта на продажбите, маркетинга и оптимизацията.

По програма са предвидени общо седем ключови теми. За финал е оставена най-интересната част от форума – дискусия под надслов "Успешни и неуспешни практики". В нея ще вземе участие Максим Гасумянц, който е съосновател и управляващ директор на компанията OrderAdmin, чиято мисия е да помага на онлайн ритейлерите да подобряват логистиката и доставките.

"Управлението на инвентара в магазините за електронна търговия може да бъде голямо предизвикателство. Събития като Черен петък или други сезонни разпродажби, могат да претоварят и дори да спрат доставянето на поръчки, ако те не са добре подготвени. Използването на технология, която позволява да се разширят човешките ресурси в склада и да се оптимизират текущите процеси, със сигурност ще реши тези проблеми," отбелязва Гасумянц.

Това запомнящо се изказване на Максим още преди година, ясно показва необходимостта от подобен вид решения за онлайн магазините и техните складове, особено по време на пикови за продажбите моменти, какъвто е поводът и основната тема на есеннтото издание на Digital4Varna.

Първото издание на конференцията се проведе в началото на летния сезон във Варна и протече под надслов Digital 4 Varna: SEO & Content Marketing.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X