Ит Лидери

Двата най-големи бранда за медиен мониторинг и анализ в България обединяват екипите си

Computer World

В началото на 2019 г. Perceptica и Media Monitor обединиха екипите си и сега оперират на пазара под бранда Perceptica. Компанията е специализирана в мониторинг, измерване и анализ на печатни, онлайн и социални медии, радио и телевизия.

Обединяването на Perceptica и Media Monitor превърна екипа ни във водещ доставчик на медийни анализи в Югоизточна Европа. Обработваме и анализираме най-голямото разнообразие от медийни източници – печатни, онлайн и социални; радио и телевизия, което е едно от водещите ни предимства на пазара. Perceptica има изградена широка партньорска мрежа в Европа, което ни дава възможността да предлагаме на международните ни клиенти цялостна услуга“, коментира Стефан Стефанов, изпълнителен директор, Perceptica.

 

Компанията включва в портфолиото си и широк набор от мониторинг услуги, включително проследяване, качествен и количествен анализ на всички медийни канали в реално време през онлайн платформата си. Стартирахме нова платформа, която обединява всички източници от традиционните, онлайн и социални медии, които следим. Решението е много удобно за клиентите, защото на едно място те имат достъп до цялата информация в реално време и могат да добият ясна картина за отразяването им в различните канали“, допълва Георги Ауад, директор „Продукти“ в Perceptica.

Комбинирайки опита на сертифицирани от Международната асоциация за измерване и оценка на комуникациите (АМЕС) и най-новите технологии за медийно проследяване, Perceptica предлага пълномащабни медийни разузнавателни услуги – от наблюдение в реално време на бранд до задълбочени доклади и консултации. Компанията е член на АМЕС, Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и Световната асоциация на клипинг агенциите (FIBEP).





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X