Ит Лидери

ServiceNow: Мит е, че хората ще бъдат изместени от технологиите

Владимир Владков

Настъпващата революция на работното място, която включва интеграция на технологии, автоматизиращи рутинните задачи на служителите, няма да изместят хората. Те по-скоро ще освободят време за истински иновативна работа. Мит е, че хората ще бъдат изместени от технологиите. Напротив, хора и технологии ще работят заедно, за да посрещнат по-големите натоварвания и по-сложните задачи, заяви Пол Харди, директор „Иновации“ на ServiceNow за регион EMEA (Европа, Близкия изток и Африка). Според Пол Харди до 2021 година работното натоварване ще се увеличи двойно.

Тази революция бе основната тема на събитието „Future of Work“, проведено в София от ITCE, българският партньор на ServiceNow. Инициативата “Future of Work” на ServiceNow се провежда в целия свят. ITCE е партньор на ServiceNow за 16 страни в Централна и Югоизточна Европа и единственият акредитиран партньор в България от 2014 г. насам.

На конференцията бяха дискутирани най-новите тенденции, които ще променят начина на работа на модерните бизнес организации. На събитието присъстваха топ мениджъри от банковия, телекомуникационен, финансов, производствен и фармацевтичен сектор. Мисията на ServiceNow е да направи работните процеси такива, че те да са в услуга на хората. За тази цел компанията е разработила облачна платформа и дигитални решения. 800 от най-големите 2000 бизнес организации в световен мащаб са клиенти на ServiceNow, а през май 2018 г. компанията бе класирана на първо място в годишната класация на Forbes за най-иновативни компании в света.

„Поколението „милениум“ вече представлява основна част от работната сила. Неговата мотивация е коренно различна от тази на поколенията досега. Вместо да се мотивират от работата за установени брандове, „милениумите“ предпочитат да работят за компании, които имат лидери новатори и могат да спомогнат за личностното развитие и растеж на служителите си, обяснява Пол Харди. - Организациите на бъдещето, от своя страна, ще започнат да използват по най-оптимален начин талантите на хората. Ако досега хората са били възприемани като част от екип и съответно с конкретна длъжностна характеристика, на която трябва да отговарят, все повече всички техни умения и таланти ще бъдат използвани не само от гледна точка на екипа, а и от гледна точка на глобалните цели на организацията и конкретните проекти, които се зараждат във връзка с тях.

“Преди няколко години разяснявахме какво е ServiceNow в региона, а сега с нас се свързват най-големите компании с вече ясно изразени предпочитания защо точно това решение помага за позитивната трансформация на бизнеса, коментира Нина Проданова-Йоцева, управляващ партньор на ITCE. - Вече и в България има няколко големи компании, където внедрихме ServiceNow. Интересното е, че те са пример за много значими трансформации по отношение на бизнес показатели, организационни процеси, начин на работа и промяна в културата“, добави тя.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X