Ит Лидери

Първата Лаборатория за технологични иновации на “Кока-Кола ХБК” отвори врати в София

Computer World

В четвъртък, 30 май, “Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани” откри първата по рода си Лаборатория за технологични иновации в София. В събитието, което се проведе в София Тех-парк, участие взеха изпълнителният директор по информационните технологии и член на изпълнителния комитет на компанията Ален Брухард, вицепрезидентът и главен изпълнителен директор по информационните технологии на “Кока-Кола” Бари Симпсън и директорът на Лабораторията за технологични иновации Кирил Трайков.

Лабораторията за технологични иновации ще предостави обща платформа за представяне на съществуващи решения за бизнеса, в която ще се включат партньори като Microsoft, SAP, Atos, Google, OTE. Основната цел на изследователското звено е да създаде мост между “Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани”, университети и стартъп компании.

Днес ние правим още една стъпка напред и отбелязваме постигането на значителен напредък в усилията ни за дигитализация на “Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани”, заедно с компанията “Кока-Кола”, нейната програма The Bridge и нашите стратегически партньори. Това събитие бележи кулминацията на една идея, стартирала преди 2 години. Идея за създаване на Лаборатория за технологични иновации, която да служи като катализатор на нашия растеж и стремеж да предоставим богато портфолио, обхващайки все по-голям брой поводи за консумация 24 часа на ден, 7 дни в седмицата.”, коментира по време на събитието Ален Брухар

 “Кока-Кола ХБК ИТ” беше удостоена с Инвестиционен сертификат „клас А“ от изпълнителния директор на Българската агенция за инвестиции Стамен Янев заради реализацията на проекта „Плиска“, който цели разширяване на активностите, прехвърляне и централизиране на услугите, които компанията предоставя от България на всички компании от групата “Кока-Кола Хеленик Ботълинг” в 28 държави. Инвестицията по този проект възлиза на 1,374 млн. лв. и е свързана с наемането на сграден фонд, оборудването му за целите на компанията, придобиването на ноу-хау, както и закупуването на технологии и хардуер, наемането и обучаването на персонал и т.н.

Специфичният проект и компанията Кока-Кола са визуализирано определение за това, което бихме искали да видим в българската икономика. Това са: инвестициите и иновациите, равни на лидерството. Шрифтът на кирилица на търговската марка Кока-Кола е създаден в България, затова се надявам, че този център ще бъде отправна точка за създаване на интелигентни технологии с печат „България“, пожела си Стамен Янев.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X