Ит Лидери

Canalys отличи Fujitsu като “Шампион” в ИТ канала

Computer World

Водещата анализаторска компания Canalys отличи партньорската програма SELECT на Fujitsu като "Шампион" в ИТ канала в последното си излседване EMEA Leadership Matrix, което обхваща региона на Европа, Близкия Изток и Африка. Този престижен рейтинг за компанията идва, след като тя получава най-високи резултати от партньорите си в 10 области на управление на каналите си за дистрибуция, като същевременно демонстрира и добра скорост на директните продажби.

 

Рейтингът е изготвен въз основа на обратна връзка от над 2 700 партньорски организации от регион EMEA в течение на 12 месеца, започвайки през февруари миналата година. Доставчиците, които са определени като "Шампиони", са тези, които са поставили канала си за дистрибуция в центъра на корпоративната си стратегия, като същевременно показват най-високо ниво на ангажираност към своите непреки партньори.

"Това звание е не само признание за значението, което ние във Fujitsu даваме на взаимоотношенията с нашите партньори, но и такова за упоритата работа на нашите партньори по програмата SELECT и техните усилия да вдъхнат живот в нашата визия за интелигентно общество, центрирано върху човека (Human Centric Intelligent Society). Дигитализирането революционизира изискванията, наложени на ИТ канала, и ние сме изключително горди от нивото на умения и отзивчивост, които нашата партньорска екосистема постига. Подкрепяме партньорите си в приемането на промените, от придобиването на умения за нови технологии до приспособяването им към нови бизнес модели и начини за продажба. Ние се ангажираме да бъдем внимателни към техните променящи се потребности и ще продължим да адаптираме партньорската си програма, за да ги подкрепяме на всяка крачка от пътя", коментира Дейвид Хазард, вицепрезидент, отговарящ за партньорския канал и продажбите във Fujitsu за регион EMEA.

"Партньорската програма на Fujitsu - Select – става все по-силна. Компанията е изградила дългосрочни взаимоотношения с дистрибутори и представители, осигурявайки комбинация от подходящи продукти и ефективна подкрепа, заедно със значителни възможности за специализация и растеж. Fujitsu е глобален технологичен лидер и неговата партньорска програма SELECT се оказа успешна в подкрепата на партньорската мрежа за разработването на висококачествени и иновативни решения, независимо от техния размер", категоричен е Аластър Едуардс, главен анализатор в Canalys.

Fujitsu редовно актуализира и разширява своята програма SELECT, за да предостави на партньорите си допълнителни инструменти, предназначени да отключат нови възможности за продажби и потоци от приходи. Портфолиото им наскоро беше разширено, за да бъдат включени допълнителни опции, чрез които партньорите на компанията да се справят с нарастващите нужди от сигурност на бизнеса с биометрични данни, Идентификацията като услуга (IDaaS) и защитата на киберсигурността. Освен това, компанията разчита и на програмата си за обучение на специалисти, която също е част от SELECT, и включва специализации в различни сфери - от мобилност до визуализация и от технически умения до маркетингови.

За партньорската програма SELECT на Fujitsu

Партньорската програма SELECT на Fujitsu е базирана на три основни елемента:

- Надеждни иновации: Fujitsu предоставя на всеки член на партньорската си програма SELECT достъп до висококачествени и адаптивни решения, предназначени да помогнат на техните клиенти да опростят и подобрят ежедневната си работа.

- Индивидуална подкрепа: Сътрудничеството на Fujitsu с партньорите им е поддържано и развивано от лични взаимоотношения и отлични постижения. Чрез предоставянето на водещи на пазара инструменти, специализирани процеси и източници на информация, Fujitsu дава възможност на партньорите си да диференцират своята дейност.

- Ангажимент за растеж: Fujitsu помага на своите партньори да се развиват на пазара. Правилата за ангажираност на компанията към бизнеса демонстрират ясния ѝ ангажимент да направи всичко възможно да осигури уникална стойност на партньорите си на ИТ пазара, като същевременно зачита техните клиенти и възприема културните им различия.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X