Ит Лидери

Мтел събра на едно място услугите си за бизнеса

Computer World

Автоматизирана онлайн платформа за дигитални услуги стартира Мтел. Чрез нея клиентите ще могат да заявяват, плащат, активират и управляват портфолиото от облачни решения, предлагано от компанията. От там допълват, че плащането за услугите може да става кредитна или дебитна карта, а също така и с фактура от телекома.

Към момента на платформата се предлагат над 20 услуги, разделени в три основни категории – бизнес приложения, услуги за онлайн присъствие и услуги за ИТ сигурност. Решенията включват от софтуер за проследяване на продажбите и постигане на по-висока ефективност, през интелигентни системи за организиране на контакти и задачи, оптимизиране на работата в екип и проследяване на сделки, до ИТ услуги като Microsoft Office 365 и антивирусна защита на e-mail, Wi-Fi мрежи и web сайтове.

„Поемаме в една логична посока, която ни превръща в изключително надежден и отговорен партньор за бизнеса в България – заяви Михаил Семерджиев, старши мениджър „Фиксирани услуги” в Мтел. – Мтел се стреми да покрие пълния спектър от телекомуникационни и ИТ услуги и считам, че със старта на новата платформа, ние не просто разширяваме портфолио си от продукти, но съдействаме за дигитализацията на бизнес процесите на нашите клиенти.”

Интересно е да се отбележи, че платформата е брандирана като “A1 Digital”. През септември стана ясно, че Telekom Austria Group (която междувременно официално постави “А1” пред името си), част от която е и Мтел, ще налага марката А1 за всички операции на групата. Чрез новия бранд от компанията възнамеряват да обновят имиджа си на оператор, доставящ не само телекомуникационни услуги. Обявено бе още, че преименуването на операторите ще става „постепенно и в зависимост от местните обстоятелства“.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X