Ит Лидери

Microsoft Office 365 достигна 120 милиона месечни бизнес потребители

Computer World

Броят на активните бизнес потребители на Microsoft Office 365 е достигнал 120 милиона на месечна база. За сравнение през април тази година те са били 100 милиона, стана ясно по време на доклада за финансовите резултатите на компанията, представени на 26 октомври.

От Microsoft разкриха още, че през последното тримесечие генерират повече приходи от корпоративни абонаменти, отколкото от продажби чрез лицензи без абонамент, като тенденцията се запазва и към момента.

Компанията очаква в рамките на фискалната 2019 г., която започва на 1 юли 2018 г., две трети от бизнес клиентите й да мигрират към облачните й услуги.

Към момента Office 365 има най-голям принос за корпоративните облачни услуги на Microsoft, които включват още Azure, Dynamics 365, Power BI и Enterprise Security + Mobility. От компанията се похвалиха, че са достигнали годишния си план за 20 милиарда долара от облачния бизнес няколко месеца преди първоначалния си график, създаден преди две години.

LinkedIn, която Microsoft придоби миналата година, не е включена като част от него, но очакванията са платформата да има положителен растеж и принос към общата печалба на компанията.

Прочетете още: Стойността на Microsoft надмина $600 млрд. за първи път от 17 години насам

За първото фискално тримесечие на 2018 г. LinkedIn намали загубите си, които възлизат на 294 млн. долара, в сравнение с последните тримесечия преди това. С приходи от 1,1 млрд. долара за тримесечието, от Microsoft заявиха, че изпреварват предварителните си планове за LinkedIn и виждат рекордни нива на растеж и ангажираност за платформата. Технологичният гигант е реализирал вече някои от планираните интеграции между своите услуги и LinkedIn през деветте месеца след приключването на сделката по придобиване, но в тази насока все още не са достигнати параметрите, очертани през 2016 г.

В същото време сегментът  на "персоналните компютри" (Windows и хардуер) все още носи значителен дял от приходите на компанията, за разлика от този на "телефоните" – Windows Phone, който е в процес на спиране. От Microsoft са категорични, че изминалото тримесечие е последното, в което компанията ще търпи загуби от този бизнес.

 Към Surface концепцията на Microsoft също има засилени очаквания, базирани на резултатите от последното тримесечие, през което приходите от това направление са се увеличили със 113 млн. долара спрямо предходното. От компанията отнасят този растеж към продажбите на Surface Laptop, тъй като това е нова категория хардуер и всички продажби са нетни (за разлика от Surface Pro, която вече е утвърдена продуктова линия). За съжаление, от Microsoft не разкриват нетния си доход, което прави невъзможна преценката дали този бизнес е печеливш.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X