Ит Лидери

20% от мобилните потребители представляват 80% от приходите от реклами

Computer World

80% от приходите от реклама за мобилни приложения идват от едва 20% от потребителите им. Това сочи доклад на компания за закупуване на приложения Soomla.

Правилото 80-20 не само се отнася за хора, които харчат пари чрез приложения, но и за тези, които гледат реклами. Това е така, защото някои от най-активните потребители на приложения и игри ще видят много реклами, за да получат наградите, които искат.

Тези открития потвърждават съществуването на т. нар. add whales (рекламни китове), установяват още от Soomla.

Повечето издатели вече са възприели този начин за осигуряване на приходите си, но все още някои от тях пропускат рекламите в мобилните приложения, защото се притесняват, че потребителите не ги харесват.

Като цяло рекламните приходи се превръщат във все по-важна част от пъзела, определящ приходите от мобилни приложения и игри. Същевременно липсата на подробни отчети за приходите от реклами и взаимодействието на рекламите върху потребителите води до недостиг на информация.

Soomla установя още, че от някои приложения, от които потребителите генерират много импресии, всъщност не генерират приходи от реклами. Докладът също установява, че рекламните проценти са по-високи през втория месец за потребителите, които са имали високи импресии през първия месец.

Soomla прави своя доклад на базата на анализ на повече от 2 млн. импресии от реклами в мобилни устройства, в 25 различни игри и приложения, в 200 държави по света.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X