Ит Лидери

DataArt със $97 млн. приходи и над 30% ръст

Computer World

Рекордни приходи от 97 млн. долара обяви глобалната мрежа от консултантски и софтуерни фирми, проектираща и изграждаща персонализирани системи за различни индустрии, DataArt, която през октомври обяви откриването на свой нов развоен център в София. От фирмата подчертават, че за седма поредна година групата отчита ръст от над 30% на годишна база.

Общият брой на служителите на DataArt е нараснал на 2200, в 20 офиса и 9 държави. Освен това за седма поредна година компанията бе включена в годишната класация на Inc. 500 | 5000 List за най-бързо разрастващите се компании в САЩ.

През 2016 г. DataArt формира специална група (Solution Design Group) и отново стартира своето подразделение "Телекомуникации", което се радва на 51% ръст в годишните приходи. Подразделението е насочено към изграждане на инфраструктури и решения за доставчици на телекомуникационни услуги.

Подразделение "Финанси" е отчело 75% ръст на приходите и подписа договори с 29 нови клиенти в областта на банкирането, борсите, управлението на активи, пазарните данни, финансовите технологии и застраховането. Поделението е стартирало нови проекти за свои стари клиенти, включително и инициативи, насочени към преобразуване на остарели системи, дигитализация, управление на данни, блокчейн и нормативно съответствие.

Подразделение "Здравеопазване и науки за живота" на DataArt почти е удвоило приходите си, като разширило и обогатило своето портфолио с нови клиенти от Великобритания и Европа. Също така е удвоен броят на клиентите си с компании, реализиращи годишни приходи от над 1 милиард долара. Подразделението спечели награда в конкурса за приложение Pediatric App Challenge на InnovateNYP, организиран от Презвитерианската болница в Ню Йорк и насочен към създаване на решение за по-голяма ангажираност на пациентите в грижите за здравето.

Подразделение "Медии и развлечения" е отчело 27 % ръст за 2016 г. През цялата година подразделението си е партнирало с новаторска компания за разпространение на музика и видео. Също така DataArt е избрана от медийно-развлекателен конгломерат да мигрира съществуващата инфраструктура на компанията и да предостави облачно решение за анализ и отчитане на данни.

За подразделение "Пътуване и гостоприемство" 2016 г. беше година, белязана от значително привличане на нови клиенти и споразумения за партньорство. То приветства клиенти като ISS GMT, JacTravel и Travelport, станало е партньор на Oracle на най-високо ниво, присъединило се към Travelport Partner Network и е било домакин на ключовите за индустрията събития Question Time в САЩ и Обединеното кралство.

Подразделението IoT на DataArt е отчело 41 % ръст на приходите. Стратегическите партньорства в тази наока включват AWS, RedHat и Mesosphere. DataArt предлага интегриране на данни, организация на информационни хранилища, инженеринг и съхранение на данни, анализ на големи масиви от данни, подпомагане на клиенти по време на цялостния процес на разработване и внедряване на интелигентни IoT решения и т.нар „носими технологии“ (wearable tech).





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X