Ит Лидери

Telus оптимизира управлението на ЧР със Salesforce

Computer World

Българският офис на Telus International Europe използва необичайно на пръв поглед решение за за управление на човешките си ресурси – облачната услуга Salesforce.com. До средата на 2015 г. повечето документация по подбора на кадри се е поддържала по традиционния начин, в индивидуални папки. Темповете на разрастване на компанията обаче налагат реформиране на тези дейност. Екипът на Telus у нас се увеличава със 150 души всеки месец.

Също така ежедневно във фирмата постъпват 70-100 CV. За подбраните от тях кандидат се натрупват: биография, мотивационно писмо, бланка за първична оценка на кандидата (по телефон), резултати от тестове, документи от диктовки за проверка на чужд език, опис на лични впечатления на всеки интервюиращ и др. Всичко това се „складира“ в папка – по една за всеки човек.

Ежемесечно се натрупват по 200 нови папки с листове, разказва Жулиен Марсенак, мениджър на Telus International Europe. Търсенето на конкретен служител става все по-трудно и се увеличава рискът от грешки. В допълнение към това рутинните ревюта на работата на служителите, които би трябвало да се случват на всеки 6 месеца, се бавят заради процесите по печатене писмено попълване и въвеждане на данните.

Благодарение на облачната услуга търсенето на даден кандидат става бързо и лесно като в Google: мениджърите вписват критериите и веднага получават списък с кандидати, отговарящи на изискванията. Справката става за секунди. Облечкава се намирането на човек със специфични умения. Става възможно и многофакторното търсене, обяснява Стефания Дунчева, старши HR мениджър в компанията.

Външните канали за набиране на кадри, сайтовете за работа, също са интегрирани със Salesforce. Така подаваните CV-та постъпват директно в нея, без дублиране. При освобождаване на позиция, която трябва да бъде попълнена бързо, мениджърите могат веднага да „видят“ всички налични кандидати за работа и веднага да наемат човек.

Интегратор на решението в българския офис на Telus е Некст Консулт (Next Consult).





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X