Ит Лидери

Dell EMC с нова партньорска програма от февруари 2017 г.

Computer World

Нова партньорска програма с четири нива ще стартира Dell EMC през февруари 2017 г. Според компанията тя е създадена заедно с партньорската мрежа и заимстваща най-добрите елементи от предишните такива програми на Dell и EMC.

През декември Dell EMC ще обяви праговете на различните нива от програмата, след което ще даде шест месеца на партньорите да разработят стратегиите си спрямо новите критерии. Програмните нива включват Златен (Gold), Платинен (Platinum) и Титаниев (Titanium) статус, като е предвиден и такъв за Ексклузивен Титаниев Черен партньор (Titanium Black) за най-успешно представящите се партньори.

Партньорската програма ще обхване мрежа от партньори на Dell EMC, включително доставчиците на интегрирани решения, на облачни услуги, т.нар. глобални алианси, тези за OEM решения и дистрибуция. Като част от тази цялостна стратегия е включена и брандинг програмата “Powered by Dell EMC” за онези бизнеси, които внедряват технологии на компанията.

За да направи програмата предсказуема и бързо носеща печалби за партньорите от канала, Dell EMC преди време обяви Dell EMC Line of Business Incumbency Program for Storage, която дава възможност на партньорите да защитят инвестициите си в инсталирана база, както и да разширят услугите си към нови клиенти, които се интересуват от пълното портфолио на компанията. Dell EMC също така разшири програмата Dell FastTrack към участниците в EMC Business Partner Program (BPP) и ускорява включването на стратегически партньори на Dell в EMC BPP. По този начин партньорите на Dell, както и тези на EMC, могат незабавно да започнат да продават пълното портфолио от Dell EMC решения.

Сред основните предимства на програмата се посочват:

  • Силата на обединението: Благодарение на централизирания си модел, партньорската програма на Dell EMC ще предложи на партньорите най-доброто от предишните програми на компаниите и още много;

  • Подобрени процеси: Един партньорски портал с един потребителски профил, единна система за регистрация на сделки и една програма Line of Business Incumbency Program for storag;

  • Опростен тренинг: Същото обучение, което получава и екипа по продажби на компанията;

  • Прозрачност: Годишна програмна стратегия с преглед на изпълнението в средата на годината;

  • Предсказуеми и свързани с пазарната ситуация прагове и цели: партньорите получават праговете за съответните нива през декември;

  • Доходоносност: Възнаграждения, фокусирани върху продажбите на продукти и услуги, както и продажба на пълното портфолио.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X