Ит Лидери

Samsung представя очила за виртуална реалност с кампания

Computer World

Александър Главчев

С кампания под надслов „Предизвикай страха“ стартират продажбите на очилата за виртуална реалност на Samsung – Gear VR. Според компанията технологията има потенциала да помага на хората да преодолеят страха си от например височини или говорене пред публика, поставяйки ги в симулирана ситуация.

Българското представителство на Samsung ще обособи зона за изпробване на Gear VR в търговски центрове последователно в София, Бургас и Пловдив до 20 декември. За всеки от страховете участниците могат да избират съдържание, което представя разнообразни ситуации с различна степен на трудност, като за всяка от ситуациите могат да се преминат до 3 нива на трудност. На 22 декември от всички участвали в кампанията, които ще преминат през Samsung зоните, ще бъдат изтеглени на случаен принцип двама финалисти – по един за всеки от двата вида страх, които ще получат награди.


Samsung представя очила за виртуална реалност с кампания

© Computer World, Computerworld.bg

„Нашата основна цел е да помогнем на хората, използвайки технологиите да променят ежедневието си – предизвиквайки своя страх да се опитат да го преодолеят и да реализират по-добре своя потенциал“, обясни Кристина Щерева, маркетинг директор на Samsung България.


Samsung представя очила за виртуална реалност с кампания

© Computer World, Computerworld.bg

Гост по време на представянето на Gear VR и кампанията „Предизвикай страха“ бе професионалният психолог Александра Петрова. По нейни думи устройството може да въздейства именно по начина по който се опитват да го правят психолозите, но позволява преодоляване на много пречки. Демонстрационните клипчета към Gear VR са разделени на нива, които според Петрова позволяват контролиране на т.нар. ниво на заливане, а от там – степенуването на емоцията и физиологичните усещания, постигайки ефекта на постепенното привикване. „Страховете се преборват именно по този начин – с директна конфронтация“, обясни тя.


Samsung представя очила за виртуална реалност с кампания

© Computer World, Computerworld.bg

Очилата Samsung Gear VR използват платформата на Occulus и позволяват 360-градусово триизмерно зрително изживяване. Устройството работи в комбинация няколко модела смартфони на компанията, използвайки техния дисплей. Цената на Gear VR у нас ще е 199 лв.

Развитието на кампанията „Предизвикай страха“ #BeFearless може да бъде следено на корпоративната страница на Samsung Bulgaria във Facebook.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X