Ит Лидери

SoftServe опресни корпоративната си визия

Computer World

С ново лого, корпоративна марка и лозунг подчертават еволюцията си от софтуерната компания SoftServe. Според разработчика обновяването подчертава неговата еволюция и визията за бъдещето.

SoftServe по света.Според SoftServe новият лозунг, “Experience matters", отразява фокуса върху цялостното изживяване при сътрудничеството с компанията, като това се отнася както за нейните клиенти, така и за служителите от екипите й.

От SoftServe доведе допълват още, че търсенето на услугите на разработчика са нараснали с 500% през последните 6 години. Това включва откриването на нови офиси в България, Германия, Холандия, Полша и Обединеното Кралство през последните 2 години.

"Стартирахме SoftServe през 1993 г. с една проста, но завладяваща визия: да изградим една софтуерна компания, която обслужва нашите клиенти, така че да бъде двигател на техния успех. За да постигнем това, ние изграждаме близки отношения с нашите клиенти, за да можем наистина да разберем техните бизнес цели – споделя Крис Бейкър, главен изпълнителен директор на SoftServe. – Тъй като ние работим с най-ярките умове в индустрията, които разработват софтуер на световно ниво и предоставят отлично потребителско преживяване всеки път, аз съм развълнуван, че за следващия етап от нашето пътуване имаме марка, която наистина отразява нашата култура, визия и същност."





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X