Ит Лидери

Philips ще предоставя телевизори на потребители за тестове у дома

Computer World

Национална кампания за изпробване на нови модели смарт телевизори на Philips стартира TP Vision, компанията, която разработва и произвежда телевизорите на холандската марка. В рамките й 30 участника ще получат нов телевизор и ще могат да направят тестове в домашна обстановка.

Мотото на кампанията е „Philips TV – Не гледаш. Изживяваш“ и тя ще се проведе в периода октомври – ноември. Според организаторите целта е да се да предостави възможност на крайни потребители да изпробват функциите и характеристиките на новите модели на марката за 2015 г., а те да споделят дали те отговарят на ежедневните им нужди. От там подчертават, че участието в програмата не е обвързано с покупка.

В кампанията може да се включи всяко физическо лице на възраст над 18 години с местонахождение в България. Желаещите трябва да се регистрират на www.testphilips.tv и да споделят защо трябва да бъдат избрани да получат за тест нов модел телевизор Philips. Тези, които искат да се отличат, могат да приложат и своя видео визитка.

Одобрените участници ще бъдат обявени на 3 ноември 2015 г. Те ще трябва да споделят впечатленията си чрез видео ревю. Всички видео материали ще бъдат събрани на уеб платформа, където ще бъдат налице и мнения на технологични експерти.

Телевизорите, които са обект на кампанията са с двустранен или тристранен Ambilight, двуядрен или четириядрен процесор и с Full HD или 4K Ultra HD резолюция. Всички работят под операционната система Android, което разширява техните възможности.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X