Ит Лидери

Konica Minolta развива АR продукти и облачни услуги

Владимир Владков

Все повече изнесени услуги, екологични продукти, иновации в различни области помагат на Konica Minolta България да подобрява непрекъснато бизнеса си въпреки сложната икономическа обстановка. През 2014 г. компанията е успяла да увеличи продажбите си с 0,5 млн. евро до 5,6 млн. евро, или с почти 10% спрямо 2013 г., заяви Елена Дречева-Владимирова, изпълнителен директор на Konica Minolta Business Solutions България. Така компанията отбелязва 10 г. от създаването на българското представителство, организирайки иновативно изживяване за партньорите и клиентите си „Brunch in the Sky” в градината на Американския колеж в София.

Благодарение и на новите офиси на компанията във Варна, Пловдив и Стара Загора, компанията е разширила клиентската си база, като с много организации са сключени договори за дългосрочно партньорство. Решенията на Konica Minolta са добре познати в банките, застрахователния сектор, университети, телеком операторите.

„Разчитаме на оптимизираните си услуги за печат (OPS), въвеждайки преди години този тип услуги у нас. Чрез тях сме спестили на своите корпоративни потребители над 200 млн. лв., допълнителни са екологичните ползи“, каза Дречева. Само в Европа OPS услугите на Konica Minolta се ползва от над 3000 организации.


Konica Minolta развива АR продукти и облачни услуги

© Владимир Владков, Computerworld.bg

Инвестиции в иновации

През 2015 г. 5 центъра, създадени от Konica Minolta, са фокусирани върху бизнес иновациите. Всеки от тях е разположен в един от ключовите региони – Европа, Северна Америка, Китай, Япония и Азиатско-Тихоокеански регион. Задачата на тези центрове е създаването на иновативни решения, които да посрещнат нуждите на клиентите в съответния регион, предимно в областта на ИТ услугите.

Член на екипа ма европейския център е в централния софийски офис на Konica Minolta България. Сред актуалните работни проекти, по които работи европейският център, са добавена реалност в цифровото работно място. „Тази платформа ще даде възможност за създаване на интерактивна работна среда, със сензорен интерфейс, който дава възможност на потребителите да поставят, групират и маркират различни виртуални обекти“, обяснява Дречева.

Научно-развойните центрове на Konica Minolta по света работят и други разнообразни области от сензори за печатните машини през софтуер за автоматизация на производството до сензорни технологии. Специалистите, работещи в Konica Minolta България, участват в редица европейски иновационни проекти в сътрудничество с университети, научни организации и дори стартиращи фирми.

В световен мащаб Konica Minolta има множество патенти за иновации, като през 2013 г. г. е регистрирала над 2000 патента. В Япония е регистрирала 2108 патента, или със 150% повече отколкото през 2009 г. В САЩ компанията е в топ 100 по брой патентовани открития.


Konica Minolta развива АR продукти и облачни услуги

© Владимир Владков, Computerworld.bg





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X