Ит Лидери

Щатската компания TeleTech придоби българската Софика Груп

Computer World

Водещата световна компания в предоставянето на аналитично и технологично базирани клиентски решения, базираната в Колорадо - TeleTech Holdings Inc., съобщи на 25 февруари, че придобива най-голямата българска аутсорсинг компания – Софика Груп. В момента в българското дружество работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Софика Груп има офиси в София и Пловдив, България и в Скопие, Македония.

Съгласно условията на споразумението, Софика Груп ще стане част от направлението „Customer Management Services” (Услуги за управление на клиентите) на TeleTech, което ще предоставя услуги за „управление на жизнения цикъл на клиентa” („Customer Lifecycle Management” – CLM) през множество канали, на над 18 езици в Централна и Източна Европа. Окончателното споразумение вече е подписано и придобиването ще приключи следващата седмица.

„Ентусиазирани сме да обединим сили и да приветстваме служителите на Софика Груп в направлението за предоставяне на услуги за управление на клиенти - каза Мартин ДеГето, главен оперативен директор на TeleTech - Придобиването на българската компания ни дава възможност да разширим мултиканалните услуги и езиковите способности, за да обслужваме нашата увеличаваща се клиентска база. Опитният управленски екип на Софика Груп, висококвалифицираните служители на компанията и стабилната технологична инфраструктура са са ключови фактори в нашата международна стратегия за растеж.”

Стефан Бумов, Софика Груп. Снимка: Computerworld България

„Радваме се да се присъединим към семейството на TeleTech, каза Стефан Бумов, изпълнителен директор на Софика Груп - Тази връзка обещава да създаде отлични перспективи пред служителите и компанията ни. Очакваме с нетърпение партньорството си с TeleTech, в което ще допринасяме с мултиканалните и многоезикови способности за обслужването на международните клиенти на TeleTech.”





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X