Ит Лидери

Lenovo увеличава пазарния си дял в Европа, Близкия Изток и Африка

Computer World

Предварителните резултати на IDC за последното тримесечие на миналата година (IDC Q4 2012 PC Tracker, 16 януари 2013) показват, че Lenovo заема втора позиция в Европа, Близкия Изток и Азия с 11,1% дял на компютърния пазар. В рамките на региона компанията заема челна позиция на пазари като Германия, Русия, Дания и Ливан.

Когато се присъедини към Lenovo през април 2012 г., президентът за Европа, Близкия Изток и Африка Джанфранко Ланчи очерта своята амбиция и планове до 2013 г. компанията да влезе в топ три на PC играчите за региона. По това време Lenovo са на пето място. Компанията продължава да отчита положителен ръст, като изпреварва пазара през 2012г. с растеж от +41,7% на годишна база.

Ланчи коментира: „През април 2012 г. ние си поставихме ясна цел – да станем третия PC доставчик в Европа, Близкия Изток и Африка и да увеличим с повече от 10% своя пазарен дял до 2013 г. Вече постигнахме това и то преди края на предвидения срок. През тази година Lenovo ще лансира на пазара още по-иновативни продукти и ще се придържа към стратегията да бъде PC+ компания. Това означава, че ще прави продукти, които притежават допълнителните характеристики, нужни на потребителя, като например нашият Yoga - лаптоп, който се превръща в таблет или 27-инчовият table PC Horizon, представен за пръв път на CES.”

Амбицията на Lenovo за PC+ надхвърля идеите за компютри, таблети и смартфони. През последната година смартфоните на Lenovo бяха пуснати в Русия с ясната цел компанията да влезе в топ 5 на играчите на пазара в срок от три години.Разрастването на бизнеса в Европа, Близкия Изток и Африка има сериозен принос за успехите на Lenovo през последните 3 години.  Вече 15 поредни тримесечия компанията изпреварва по ръст пазара.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X