Ит Лидери

Безкрайно „М" е новото лого на М-Тел

Владимир Владков

Ново лого и изцяло променена визия, отразяваща вътрешната промяна в компанията, има от днес Мобилтел. "Логото вплита в себе си знака за безкрайност, като тази идея е резултат от новата корпоративна стратегия на М-Тел да се позиционира като компания, по-близка до клиента и да му предоставя всички комуникационни услуги, от които има нужда. Залагаме и на 3 нови ценности - „без усилия" за ползване на модерни услуги, персонализирано отношение към всеки потребител от страна на целия екип на компанията (от висше ръководство и директори на отдели до всеки служител в магазините) и лидерство както при въвеждането на технологичните новости, така и по отношение на удовлетвореността на клиентите, заяви при представянето на новата идентичност на М-Тел главният изпълнителен директор на телекома Андреас Майерхофер.

„Днес е последният етап от вътрешната промяна на компанията, завършихме цялостното интегриране на алтернативните оператори Спектър Нет, Магалан и Ево във фамилията М-Тел. Чрез тях вече достигаме до 1 млн. домакинства чрез оптична линия, а общият брой на потребителите ни надхвърля 5,5 млн. В своя нов бранд казваме: „Повече за теб", а това означава повече възможности за общуване, повече услуги, повече прозрачност, повече гъвкавост, повече внимание и грижа за всеки от клиентите", добави Майерхофер.

„Днес М-Тел се разделя с част от историята си. Доволен съм, че съм част от компания, която има куража да изостави част от миналото си и да погледне в едно съвсем ново бъдеще", каза Хорст Пертъл, главен технически директор на М-Тел.

„Нашата цел е все повече да ни възприемат като партньор, който улеснява живота ви и който открива за вас безкрайни възможности във всеки момент от ежедневието ви", коментира Майерхофер.

Хорст Пертъл (СТО), Андреас Майерхофер (СЕО) и Милан Залетел (CFO)
представят новото тримерно лого на Мобилтел.

Новото лого и новите визуални елементи носят усещането за движение и идват със заявка да се развиват в следващите години, каза Мария Опренова, лидер на проекта. Логото е образувано от символ, който представлява знаковата за компанията буква „М", стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част „tel". „Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата „М". В много от древните култури „М" изобразява „вода", буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение", добави Опренова. Музикалната мелодия на новия „звуков подпис" на компанията бе изпълнен на живо от джаз бенда на Ангел Заберски в специално изградената „палатка" на М-Тел в новата пешеходна зона на столичния бул. Витоша. (Вижте изпълнението на Ачо Заберски на новата музикална мелодия от YouTube):

Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините, като на първо време са обновени 60 магазина, а до края на следващата година постепенно ще бъдат преустроени всички над 180 магазина на компанията. Логото присъства и в останалите над 2000 обекта, в които се предлагат продуктите на оператора, то е поставено на всички автомобили на компанията, бланки, визитки, рекламни материали, включително билбордове, ТВ и печатни реклами, променен изцяло е уеб сайтът на оператора. 





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X