Ит Лидери

С нов тип магазин М-Тел ще привлича клиенти на технологичните си решения

Владимир Владков

Владимир Владков

Магазинът М-Tel Еxperience Store не е обикновен магазин на Мобилтел, който да посетите набързо, за да си платите сметката и/или да си вземете някой от промоционалните апарати. Магазинът, отворил врати в центъра на София до входа на Градската градина (на ъгъла на ул. "Батенберг" и ул. "Съборна"), дава възможност на всички изкушени от високите технологии да ги изпробват на място, на спокойствие и в подчертано артистична среда.

Магазинът е разположен на 3 нива, като още на входа те „посреща" най-иновативният продукт на Мобилтел в дадения момент – устройство, което се предлага само от М-Тел в момента. При официалното отваряне на М-Tel Еxperience Store този „Продукт на фокус" ще бъде представения в петък таблет на Samsung Galaxy Tab 7.7.

"Философията на този уникален за България магазин е да поставя на първо място преживяването на посетителите, казва Рене Томова, директор на дирекция „М-Тел магазини" в телекома. - Със своята концепция той ще предлага несравнимо усещане, предизвиква всички сетива и надскача определението за място за пазаруване", каза тя, като добави, че през последните 3 месеца по дизайна и изпипването на всички детайли в този хай-тек изложбен кът е работено почти денонощно.

Втората зона в магазина е т.нар. тестова зона, в която посетителите ще могат на спокойствие да разгледат и да изпробват всяко от най-новите технологични устройства, предлагани от М-Тел, включително таблети на Samsung, BlackBerry, смартфони с различна големина и операционна система, както и лаптопи. Всички те са свързани към интернет през WiFi мрежата, изградена в магазина.


С нов тип магазин М-Тел ще привлича клиенти на технологичните си решения

© Владимир Владков, Computerworld.bg

В „Зоната за забавление" посетителите могат да се изпробват разнообразни нови устройства, включително четец за е-книги, игровата конзола на Sony PlayStation Vita, каткто и специалната дигитална маса, на която дори децата могат да създават собствени творби. „Нарисуваното от тях може да бъде изпратено до е-поща, да бъде прехвърлено в таблет или разпечатано на разположения наблизо цветен принтер", добави Томова.


С нов тип магазин М-Тел ще привлича клиенти на технологичните си решения

© Владимир Владков, Computerworld.bg

Точно до „забавната зона" е разположен огромен интерактивен бар, къде служители на магазина дават консултации за всички предлагани от оператора устройства, функционалности, услуги на любознателните посетители.

Точно пред М-бара се намира и т.нар. продуктова зона, където клиентите могат сами да намерят отговор на част от своите въпроси за иновативните електронни джаджи. При вземане в ръка на дадено устройство, например LG Prada 3.0, на екрана на телевизора над него се изписват веднага някои от най-важните му характеристики и функции.


С нов тип магазин М-Тел ще привлича клиенти на технологичните си решения

© Владимир Владков, Computerworld.bg

Приземният етаж на магазина завършва с две машини Payman  за автоматично електронно разплащане. Чрез тях посетителите могат да платят своите задължения не само към М-Тел, а и сметките си за битови услуги.

Чрез Payman машините посетителите могат да платят своите задължения не само към М-Тел, а и сметките си за битови услуги.На втория етаж на М-Tel Еxperience Store ще откриете съвсем друг, по-спокоен свят, наречен „Зона за дома" В уютна обстановка тип домашен хол всеки може да седне на дивана, да потърси любимия си филм във видеотеката на цифровата телевизия на телекома, да тества високоскоростния оптичен интернет на компанията и да се запознае с услугата "домашен телефон". Предвидени са и специални демонстрации на тези услуги.

В подземния етаж е разположена "Event" зала, украсена със статуетки и управлявано от компютър осветление, в която компанията предвижда провеждането на различни културни събития, макар и в по-тесен кръг.

Служителите в иновативния обект на Мобилтелса общо 21, включително двамата управители. Самият магазин се намира на мястото на една от първите сладкарници в София - „Роза". Архитектът на високотехнологичния магазин има и специален мотив да „развихри" въображението си именно тук, тъй като неговите родители се били запознали именно в сладкарница „Роза". А днес младите любители на електронните джаджи и услуги разполагат с още едно място за запознанство извън виртуалния свят – M-Tel Experience Store.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2021 съгласно Общи условия за ползване

X